به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 9 , از مجموع 9

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 22 تیر 94 [ 15:02]
    تاریخ عضویت
    1393-9-22
    نوشته ها
    63
    امتیاز
    1,387
    سطح
    20
    Points: 1,387, Level: 20
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 13
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    39

    تشکرشده 116 در 43 پست

    Rep Power
    0
    Array

    تظاهر به دوست داشتن شوهرم میکنم ولی دوسش ندارم

    سلام دوستان خوب همدردی من خیلی وقته که میام و از تجربیاتتون استفاده میکنم.میخوام داستان زندگی خودمو بگم ببخشید که طولانیه ممنون میشم بخونید.پدرو مادرم بدون هیچ علاقه ای با هم ازدواج کردن مادرم ۱۰ سال از پدرم بزرگتر بود پدرم چون از اول مادرمو دوست نداشت با یه خانوم دیگه ازدواج کرد یعنی هم زمان دوتا زن داشت منو خواهرم با مادرم تو روستامون و پدرم و خانومش تو شهر زندگی میکردن و پدرم چند وقت در میون بهمون سر میزد بعدش مادرم با یه اقایی دوست شد و پدرم فهمید و مادرم به حالت قهر رفت خونه پدرش این جریانات مال ۷ سالگیه منه الان من ۲۵ سالمه.پدرم مارو به مادرم نداد و منو خواهرم موندیم پیش نامادریم و یه خواهرم نامادریم اصلا زن بدی نبود ولی خب محبت هم نمیکرد البته من اون موقع چون کوچیک بودم خیلی نیاز به محبت داشتم پدرم هم که معتاد بود و بیسواد .من چون به مادرم فوق العاده وابسته بودم خیلی روحم اسیب دید وقتی بچه بودم هر شب کابوس میدیدم شب ادراری گرفته بودم.خیلی احساس کمبود محبت داشتم تو مدرسه همش تو خودم بودم وو کلی مشکل دیگه که حتی با فکر کردن بهشون بغضم میگیره پدرم معتاد بود و رفیق باز هر شب با دوستاش میومدن خونه تریاک میکشیدن و منو نامادریم و دو تا خواهرام مجبور بودیم تا صبح تو یه اتاق بمونیم همین چیزا باعث شد کلا از خونه بدم بیاد سوم راهنمایی بودم با یه پسر دوست شدم ولی فقط واسه سرگرمی اصلا دوسش نداشتم از نظر قیافه بهم نمیخوردیم من تا حدودی ظاهر برام اهمیت داشت این دوستی ادامه پیدا کرد با قهر و اشتیاش و من واقعا قصد ازدواج با ایشون و نداشتم از اونجایی که دوتا خواهرام از قضیه دوستی ما با خبر بودن من هر وقت با این اقا قهر میکردم اون میومد التماس میکرد و دوباره اشتی.تا اینکه اوایل پیش دانشگاهی اومد خواستگاری ولی من اصلا دوسش نداشتم فقط دلم براش سوخت و اینکه اون خونه رو دوست نداشتم دوست داشتم از اون خونه برم زودتر از پدرم بدم میومد از مادرم متنفر‌ شدم.در ضمن تو این همه سال مادرمو ندیدم چون خودش خبری نگرفت ازمون .خلاصه من ازدواج کردم و خانواده همسرم هم بسیار ادمای خوبی هستن شوهرم بعد از سه سال از ازدواجمون بدجوری بهم خیانت کرد منم نادیده گرفتم یعنی یه مدت باهاش حرف نزدم بعدشم دیگه عادی شدم ولی همیشه یه احساس خلا داشتم و دارم .شوهرم اصلا اصلا محبت بلد نیست یعنی اصلا احساساتشو نشون نمیده چه ناراحتی چه دوست داشتن و اینا.ولی من خیلی احساساتی هستم دوست دارم بهم توجه کنه منو ببوسه بهم بگه دوسم داره و چون از قبل هم دوسش نداشتم این بی احساسیش بیشتر به چشمم میاد.الان یه دختر دوساله دارم .بعضی وقتا میگم کاش دیرتر ازدواج میکردم ولی از اونطرف میگم تو اون خونه چطور میخواستم بمونم.واقعا از این حسای بدی که دارم بدم میاد.دوست دارم عاشق شوهرم باشم ولی نیستم هر کاری میکنم نمیشه.چیکار کنم دیگه این حسای بد و نداشته باشم.کمکم کنید تورو خدا

  2. 4 کاربر از پست مفید anyy تشکرکرده اند .

    danger (پنجشنبه 10 اردیبهشت 94), khaleghezey (پنجشنبه 10 اردیبهشت 94), sasha (چهارشنبه 09 اردیبهشت 94), سوده 82 (پنجشنبه 10 اردیبهشت 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. نمی دونم دوسش دارم یانه!؟؟ و البته اونم منو دوست داره!؟؟
    توسط ramin_ad در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: سه شنبه 22 بهمن 92, 00:16
  2. با تهدیدای همکلاسیم چه کنم؟؟ فک میکرده من دوسش دارم و دوست دخترشم
    توسط paniz93 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: سه شنبه 29 مرداد 92, 23:01
  3. اونی که منو دوست داره یا اونی که من دوسش دارم؟ دوستان نظر بدید لطفا
    توسط zahraaa در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: یکشنبه 12 شهریور 91, 13:15
  4. دوست بودن با دختری که دوسش دارم و میخوام باهاش ازدواج کنم خوبه؟
    توسط singl-love در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: سه شنبه 06 تیر 91, 16:33
  5. *يافتن وسایل ضد بارداري در وسايل شخصي اش(کاندوم؛مساله این است!)
    توسط sepideh در انجمن سوء ظن، تجسس و خیانت همسر
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: دوشنبه 12 اسفند 87, 15:09

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:23 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.