فراموش کنید دوستم ...
یکم عصبی ام این روزا ...
معذرت میخوام ..
دق دلیام از اون فرد رو دارم سره شما خالی میکنم !!
شب آرزو هاست .........
واسه خوب شدن منم دعا کنید لطفا ...
خواهش میکنم
همه وقتی رابطه ای تموم میشه عصبی میشن من خودمم زیاد عصبی ام
واسه خوب شدن شما و خودم و همه کسایی که این نارحتی رو دارن دعا میکنم شما هم دعا کنید
خدا هیچ کسو به این درد مبتلا نکنه!
علاقه مندی ها (Bookmarks)