به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 22

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 01 اردیبهشت 95 [ 00:04]
    تاریخ عضویت
    1394-2-01
    نوشته ها
    128
    امتیاز
    2,990
    سطح
    33
    Points: 2,990, Level: 33
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 60
    Overall activity: 20.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    308

    تشکرشده 219 در 87 پست

    Rep Power
    35
    Array

    استادم به من بی احترامی می کنه (من یه زن هستم )

    35 سال دارم و 2 تا بچه دارم که دانشجوی ارشدم شاگرد اول کلاسم استادام
    من و یکی دیگه از دانشجو ها که 22- 23 سال سنش هست با یه استاد پایان نامه داریم

    موضوع از این قراه که این خانم خیلی تنبل و از زیر کار درو و البته خیلی سر و زبون دار تشریف دارن و من با وجود زندگی مشترک و دو تابچه خیلی به درس علاقه مندم و بسیار خودکار و متکی به خود

    2ماه قبل این خانم به من اس داد که فلان مقاله را ______که باید خودمون سرچ میکردیم و برا استاد میبردیم ____ داری جواب دادم 0k و بعد اس داد ok یعنی چی ؟ میگم داری ؟ اگه داری فردا برام بیار
    (قبلش من برا خودم و اون پرینت میگرفتم و بهش میدادم ) منم بعد 2 ساعت بهش اس دادم فردافلش بیار ازم بگیر

    فرداش با هم کلاس داشتیم بعد کلی بی احترامی و داد سر من و اصلا به من اجازه حرف زدن نمیداد باشد رفت پیش استاد با اه و گریه و اینا
    بعد یه رب منم رفتم و چون فلاش نیاورده بود پرینت را بهش دادم خلاصه هر چی میتونست از من بد گفت به استاد (جلو خودم) و اصلا اجازه حرف زدن به من نمیداد و حتی یه بار به استاد گفتم ازش 5 دقیقه وقت بگیرید من از خودم دفاع کنم که باز هم نشد که از خودم دفا کنم و البته من ادم ارومی هستم


    خلاصه استاد طرفش را گرفت(خیلی با سیاست و نرم )

    حالا روزایی که با این استاد کلاس داریم من میرم با استاد هماهنگ میکنم استاد میگه به خانم... اطلاع بده منم بهش اس میدم یا بهش بگو بیاد مقاله ام بگیره منم اس میدم در صورتی که همانطور که من برا ساعت کلاس و مقاله و.... میرم پیش استاد اونم باید خودش خودکار بره ولی اون خیلی زرنگ و از زیر کار دررو هس

    چن روز قبل کلاس داشتیم (کلاسمون دونفره دانشجو داره )20 دقیقه از ساعت کلاس کذشته بود نیامد
    استاد گف بهش زنگ بزن گفتم شمارش پاک شده ندارم . خود استاد بهش اس دارد بعد 2 دقیقه امد
    دوبارهساعت کلاس با استاد هماهنگ کردم استاد گف بهش بگو گفتم فردا باهاش کلاس دارم بهش میگم استاد نه قبلش بگو شاید کار داشته باشه ولی من دیگه بهش نگفتم (شمارش را نداشتم)

    باهاش کلاس داشتم چیزی نپرسید منم چیزی نگفتم و امدم خانه

    شب ساعت 9 استادم زنگ زده میگه بهش در مورد کلاس نگفتی ؟؟؟؟!!!!!!!!!

    اخه چرا من باید بهش بگم ؟ خانم چرا نمیاد از من بپرسه ؟ چرا اس نمیده و بپرسه ؟

    اخه استاد تو چرا شان خودت را میاری پایین تو مکه وکیلش هستی که از من باز خواست میکنی؟
    منو گذاشته نوکر دربست خانم!!!!!!
    مقاله می خواد به من چه ؟ مگه خودش نمی تونه برا مقاله را از استاد بگیره ؟(همانطور که من میرم میگیرم می خونم و باتسلط کامل میرم پیش استاد)
    حالا من بهش بگم و سفارش بکنم برو بگیر و تاره وقتی گرفته مقاله را اصلا با خودش نیاورده دست خالی امده نشسته
    اخه استاد به جای توبیخ من به این خانم بگو کو مقاله ای که قرار بود بخونی ؟


    اینقدر حرص خوردم از دست این استادم به خدا خواب و خوراک ندارم
    همه ارامشم رفته به زنگی و بچه هام نمی تونم برسم
    امتحان خیییییییییای سخت دارم که نمی تونم بخونم



    حالا به نظرتون فردا که دانشگاهم برم به استاد چی بگم ؟
    بهش بگم به این خانم یه چیزی بگو
    منو مامور رسیدگی و پیگیری به این خانم نکن
    از اون روز بحث پیش استاد این خانم به من زنگ و اس نداه وفقط من بودم که بهش اس دادم زنگ ردم چون استاد میگفته

    حام خیلی بده منو هم راهنمایی کنید

  2. 3 کاربر از پست مفید کمال تشکرکرده اند .

    danger (پنجشنبه 03 اردیبهشت 94), بارن (سه شنبه 01 اردیبهشت 94), دختر بیخیال (سه شنبه 01 اردیبهشت 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. دو دلی برای انتخاب خواستگاری که وابستش شدم
    توسط thekavir در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 27
    آخرين نوشته: دوشنبه 21 مهر 93, 12:38
  2. پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: شنبه 31 خرداد 93, 11:04
  3. کمک کنید لطفآ، من در خارج از کشور در آستانه طلاق هستم از نامزدم
    توسط Freedom79 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 47
    آخرين نوشته: سه شنبه 02 آبان 91, 09:47
  4. داستان زندگي و مشكلات من -خسته ام ديگه از خودم
    توسط mahsa-f در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 29
    آخرين نوشته: چهارشنبه 26 بهمن 90, 12:18
  5. داستان طنز « خواستگاري
    توسط keyvan در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 03 بهمن 87, 02:39

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:49 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.