به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 , از مجموع 8

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 13 دی 94 [ 20:51]
    تاریخ عضویت
    1392-4-31
    نوشته ها
    48
    امتیاز
    2,334
    سطح
    29
    Points: 2,334, Level: 29
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 116
    Overall activity: 6.0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    17

    تشکرشده 24 در 19 پست

    Rep Power
    0
    Array

    انتخاب بین کسب تجربه و دو دلی

    سلام
    دوستان من در انتخاب برای انجام یه کاری که برام تجربه بهمراه خواهد داشت بین یه حرص و دودلی موندم
    از فامیلامون تو دانشگاه برای اینکه در چشم اساتید و کارمندان و رییس دانشگاه دیده بشه زیاد دست به کارای زیادی میکنه که کلیش اینه که در موارد شبکه دانشگاه به اونا کمک میکنه در اصل هدفش اینه در اخر کنترل رو میخاد به دست بگیره
    سر رشته ای از شبکه نداره و گاهی وقتا سوال های شبکه رو از من میپرسه یکی دو بار
    من که دوره هاش رو رفتم و تمایل زیادی دارم برام اون محیط شبکه تو دانشگاه تجربه بشه و بخام منم کمک کنم منم هر وقت کمک خواستن بدون دستمزد و توقع و صرفا برای کسب تجربه کار کنم ....
    میخام نامه ای به دکتر مسول شبکه دانشگاه بدم که اماده هر گونه کمک و همکاری هستم
    از یه طرف می ترسم فامیلمون ازم ناراحت بشه بگه چرا کردی من میخاستم کمک کنم و من تو چششون باشم و از این حرفا ..... البته نمیگه اینا رو اخلاقش باهام عوض شاید بشه
    از یه طرف هم کارهاش حرصم میده که نامه رو بنویسم مثلا یه جور میاد تعریف میکنه که من شبکشون رو فلان میکنم بهمان میکنم تو دل خودم میگم اخه تو از چی شبکه سر در میاری اخه ... مثلا یه بار بابت یه موضوعی ازم سوال پرسید که راه حلش رو هم منم بگم که بعدش متوجه شدم نه برای خودش بلکه برای دانشگاه میخاد اون مشکل رو حل کنه و هزینه ای هم بگیره و تو چشم اونا کار بلد باشه ....ااولش نگفت که برا دانشگاه میخام منم بعد که متوجه شدم یه کم ناراحت شدم ....
    نمی دونم نظر شما دوستان چیه من تو هیچ کاری دخالت نکنم و جوابی به سوالی نگم یا برم نامه رو بدم به دکتر ؟

  2. کاربر روبرو از پست مفید bb12 تشکرکرده است .

    danger (پنجشنبه 03 اردیبهشت 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:59 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.