مصباح جان دعای بسیارزیبایت رومن میخوام
برای نفربعد:
دعامیکنم دلش اینقدربزرگ بشه تابتونه همه روببخشه وفقط واسه رضایت خدا قدم برداره ونفس بکشه وحتی غم وغصه ها روهم راهی ببینه واسه رسیدن به شادی وخوشبختی.
تشکرشده 6,659 در 1,532 پست
مصباح جان دعای بسیارزیبایت رومن میخوام
برای نفربعد:
دعامیکنم دلش اینقدربزرگ بشه تابتونه همه روببخشه وفقط واسه رضایت خدا قدم برداره ونفس بکشه وحتی غم وغصه ها روهم راهی ببینه واسه رسیدن به شادی وخوشبختی.
عمر که بی عشق رفت
هیچ حسابش مگیر...
m.reza91 (یکشنبه 30 فروردین 94), mohi (دوشنبه 07 اردیبهشت 94), parsa1400 (شنبه 29 فروردین 94), فدایی یار (یکشنبه 30 فروردین 94), فرشته مهربان (شنبه 29 فروردین 94), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 30 فروردین 94), نادیا-7777 (یکشنبه 30 فروردین 94), مصباح الهدی (شنبه 29 فروردین 94), اقای نجار (شنبه 29 فروردین 94), بارن (شنبه 29 فروردین 94)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)