به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 10

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 26 خرداد 97 [ 15:05]
    تاریخ عضویت
    1393-3-05
    نوشته ها
    177
    امتیاز
    5,897
    سطح
    49
    Points: 5,897, Level: 49
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 53
    Overall activity: 14.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    337

    تشکرشده 305 در 123 پست

    Rep Power
    38
    Array

    احساس میکنم شوهرم ادم قدرشناسی نیست واین موضوع اذیتم میکنه

    سلام دوستای خوبم به همفکریتون نیازدارم
    من قبل ازعیدچندین جلسه مشاوره رفتم درکنارش هم پیش روانپزشک رفتم وبرام دارو نوشتن ودارم داروها رومصرف میکنم حالمم خداروشکرخیلی خوب شده وحدود2ماهی میشه که هیچ بحث وتنشی نداشتیم اماباوجوداین ارامش نسبی من ازدست شوهرم ناراحتم حس میکنم ادم پرتوقعی هست واصلاقدرکارهای منو نمیدونه یعنی باوجود حال خوب وارومم واحساساتم که بادارو داره کنترل میشه بازم این حس رو دارم لطفاشماقضاوت کنیدببینید من حرفم درسته یاتوقع بی جایی دارم

    اول یه کم ازحرفای مشاورم رو بهتون میگم
    ایشون گفتن که من خیلی دنبال تاییدگرفتن ازدیگران هستم وبایدتوانجام کارهام دقت کنم که هدفم گرفتن تاییدوتحسین دیگران نباشه برای دل خودم ورضای خدا کارانجام بدم وازادم هاتوقع تشکرنداشته باشم
    راستش من خیلی سعی کردم اماالان ازشوهرم بخاطرهمین قدرنشناسیش ناراحت هستم
    قبل ازعیدشوهرم بیمارستان بستری شدنتونست خوب کارکنه کلی خرج بیمارستان وبدهی هم بالا اوردیم من طلاهامو بدون اینکه شوهرم ازم بخوادفروختم تاچکش برگشت نخوره اولش تشکرکرد اماروزهای بعدبدون اینکه من حرفی زده باشم میگفت ناراحتی که طلاهاتو فروختی ویه باردرست وحسابی جوری که ادم حس کنه واقعاطرف داره قدردانی میکنه تشکرنکرد
    برای عیدمن هیچی نخریدم خودش چندباری گفت بیا200تومن بدم برو مانتوبخر اماواقعا200تومن پولی نیست ومن گفتم نمیخوام همه چی دارم وعید رو بالباس ای سال قبل گذروندم فقط به شوهرم گفتم یه شب توعیدبریم رستوران خیلی دلم میخواست وبهش گفتم ماکه نمیتونیم بریم مسافرت لااقل یه روزتوعیدنرو مغازه بریم اطراف تهران مثلادماوند گفتم جوجه گرفتم توفریزر داریم اماشوهرم اصلااینکارهارو نکردخیلی بی اعتناازکناردرخواست های من ردشدواقعاهزینه ای نمیخواست من دلم گرفت
    چون هرسال عیدمن میگم دلم میخوادیه شب توعیدشام بریم بیرون 5تاعیدرو باهم گذروندیم هنوز این اتفاق نیفتاده
    خودش گفت امسال پول ندارم برای مادرامون عیدی نخریم من ازپس اندازکم خودم برای مادرهامون لباس خریدم امااصلایه بارنگفت دستت دردنکنه بعدعیددیدنی که میرفتیم وبهمون عیدی میدادن بامنت وپوزخندعیدی خودشم میدادبه من
    روززن اومدبهش گفتم چیزی برام نخریه شاخه گل کافیه برام یه دسته گل خرید امامن انتظارداشتم لااقل یه کلمه بگه مرسی که امسال شرایط منو درک کردی باهام راه اومدی مدارا کردی اماهیچی نگفت
    مادرش مریض احواله من میرم بهش سرمیزنم کارهاشومیکنم امایه بارنگفت دستت دردنکنه رفتی خونه تکونی کردی برای مادرم مرسی وقتی مادرم مهمون داشت رفتی اشپزی کردی
    البته خداییش مادرشوهرم زن باشعوریه هرکاری براش کردم بارهاتشکرکرده امادوست دارم شوهرم همونطورکه گاهی ازحرفهام راجع به خانوادش گله میکنه لااقل جایی هم که کارخوبی میکنم براشون بایه کلمه تشکرکنه
    شوهرم که بیمارستان بودهرروز میرفتم بهش میرسیدم حواسم به داروهاودکترش بودبعدازترخیص یک بارتشکرکه نکردهیچ تازه هی گفت تومنو انداختی گوشه بیمارستان
    یه روزتوعیدرفتیم خونه عموش کلی ازعروسش وپرتوقعی هاش گفت واینکه چقدرپسرشونو اذیت کرده عموش همش میگفت دخترهای این دوره وزمونه اینطوری هستن عروسشون همسن وهم نسل من هست خیلی دوست داشتم شوهرم یه کلمه بگه نه عمو ولی خداروشکرخانم من اینطوری نیست امافقط حرفای عموشوگوش میکردوتاییدمیکرد
    من ازشوهرم فقط میخوام گاهی توجمع یه جمله ای بگه یاازخودم قدردانی کنه برام ازگرون ترین هدیه هاهم باارزش تره
    امااز5سال پیش که خونه خریدیم هیچوقت جایی نگفت که خانمم پول داد تاتونستیم خونه بخریم وهیچوقت هم ازخودم یه تشکردرست وحسابی نکرد بابت اینکه همه کارکردوپس اندازهای زمان مجردیمو دودستی تقدیمش کردم برای خریدخونه بدون اینکه چیزی به نام من باشه
    بنظرشماتوقع من نابجاست؟چطورمیتونم بدون انتظاربه دیگران خوبی کنم؟چرامن هرکاری به حق دیگران میکنم بعدش سرخورده میشم وتازه طرف مقابلم ازم طلبکارم میشه


    - - - Updated - - -

    خواسته های من ازش مادی نیست دوست دارم گاهی بریم پارک قدم بزنیم برام وقت بذاره پارسال عیدقول دادکه توسال 93 ماهی یه جمعه تعطیل کنه امادرطول کل سال 93 فقط یه جمعه تعطیل کرد
    بازگفت قول میدم سال جدید اماامسال هم میدونم کاری نمیکنه من دوست دارم یه روزناهاردرست کنم دوتایی بریم پارک واقعاخیلی توقع زیادیه؟خیلی پول میخواد؟
    امروزکه بهش این حرفهارو زدم گفت شرایط زندگی من همینه که میبینی ناراحتی جمع کن برو خونه بابات وو
    واقعااین حرف اخرناسپاسی وقدرنشناسی نیست؟
    ویرایش توسط شاپرک 114 : جمعه 28 فروردین 94 در ساعت 11:46

  2. 5 کاربر از پست مفید شاپرک 114 تشکرکرده اند .

    mohi (جمعه 28 فروردین 94), sasha (جمعه 28 فروردین 94), بارن (شنبه 29 فروردین 94), شیدا. (جمعه 28 فروردین 94), غزاله 91 (جمعه 28 فروردین 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. نمیدونم موضوع طلاق رو چجوری پیش بکشم،که شوهرم اذیتم نکنه
    توسط E_Aysan در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 10 اسفند 94, 06:36
  2. عشق همکلاسی سابقم خیلی اذیتم میکنه
    توسط خوش خیال در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 32
    آخرين نوشته: چهارشنبه 08 بهمن 93, 15:50
  3. من خیلی کم حرفم و شوهرم ازاین موضوع راضی نیست.چطور خودمو تغییر بدم؟
    توسط شارلوت در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 20
    آخرين نوشته: چهارشنبه 06 آذر 92, 10:11
  4. تنوع طلبی اشفته چیست ؟
    توسط ani در انجمن شخصیت
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 24 آذر 88, 23:48
  5. شخصیت جنسی و یا زندگی جنسی چیست ؟
    توسط lord.hamed در انجمن آگاهی ها، مهارتها و روشها
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 16 مرداد 88, 11:04

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:59 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.