سلام بچه ها من خیلی تلاش کردم که بتونم زن و بچمو برگردونم ولی نشد ، خیلیدوسشون دارم بیشتر از جونم ، بخاطر همین میخوام خودکشی کنم که حداقل بتونم وقتی سر قبرم میان ببینمشون یا حداقل صداشونو بشنوم
تشکرشده 0 در 0 پست
سلام بچه ها من خیلی تلاش کردم که بتونم زن و بچمو برگردونم ولی نشد ، خیلیدوسشون دارم بیشتر از جونم ، بخاطر همین میخوام خودکشی کنم که حداقل بتونم وقتی سر قبرم میان ببینمشون یا حداقل صداشونو بشنوم
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)