سلام بچه ها من خیلی تلاش کردم که بتونم زن و بچمو برگردونم ولی نشد ، خیلیدوسشون دارم بیشتر از جونم ، بخاطر همین میخوام خودکشی کنم که حداقل بتونم وقتی سر قبرم میان ببینمشون یا حداقل صداشونو بشنوم