به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 , از مجموع 8

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 14 اردیبهشت 94 [ 11:25]
    تاریخ عضویت
    1393-5-14
    نوشته ها
    48
    امتیاز
    1,125
    سطح
    18
    Points: 1,125, Level: 18
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 75
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger First Class1000 Experience Points
    تشکرها
    196

    تشکرشده 79 در 29 پست

    Rep Power
    0
    Array

    همسرم منو تنها میزاره میره منزل پدرش

    سلام به دوستای خوبم - سال نو مبارک -امیدوارم سال خوب و پربرکتی برای همتون باشه

    مشکل قبلیم که درخصوص عدم مسئولیت پذیری همسرم بود تا حدودی حل شده و اینکه کار پیدا کرده خداروشکر البته هنوز قرارداد نبستن باهاش
    الان مشکل جدیدی دارم (انگار من نباید روز خوش داشته باشم)
    همسرم ساعت کاریش که تموم میشه یعنی 1/30 میره خونه مادرش . ناهارشم شبا برمیگردونه خونه میگه خونه مامانم خوردم . منم دیگه براش ناهار نمیدم خوب
    میمونه خونه پیش مادرش و عصر برمیگرده . این برنامه هر روزشه . تازه دیشب میگه جمعه بریم خونه مامانمینا گفتم باشه . میگه یه روز کامل میخوام اونجا باشم صبح بریم شب بیایم.
    خوئب من کارمندم یه جمعه هم چرا باید از صبح تا شب برم اونجا؟؟؟؟؟؟؟
    تقریبا یک ماهه پیش پدرش سرش گیج میره میخوره زمین و ازمایش و چکاپهای مختلف کردن خداروشکر الان دیگه خوبه . حالا هرچی میشه میگه میخوام وقت بیشتری با مامان بابام بزارم شاید سال دیگه نباشن
    بهش میگم مگه تو میدونی 100% سال دیگه من هستم یا نه؟ عمر دست خداست .خداروشکر که خوبن. ازون بدتر اینه که تا مثلا پدرش بره بیرون و گوشیشو جواب نده مادرش بهش زنگ میزنه بابات گم شده (اینم بگم پدرش 60 سالشه یعنی ناتوان و فراموشکار نیستنخداروشکر) پاشو بیا که بابات معلوم نیست کجاست. اینم میره و اخر شب بر میگرده و من تنها . و مدام پیش همسرم میگن ما تنهاییم و بی کس و کارییم .هیچکی و نداریم همسرمم خیلی حساس زود میگه من که هستم خودم پیشتونم . اینم بگم همسرم 3 خواهر و برادر دیگه هم داره. به هرحال به طرق مختلف میره اونجا و مادرش هم تا اخر شب نگهش میداره
    همسرم چندبار بهم گفت اماده شو توروبزارم خونه بابات منم برم بمونم پیش بابامینا مثلا یه صبح تا شب یا سیزده بدر
    گفتم نه نمیخوام من بدون تو نمیرم خونه بابام . اونوقت میگن شوهرت کو؟ نمیخوام عادت کنه که منو بزاره خونه بابام با خیال راحت بره اونجا
    از طرفی هم نمیخوام همش تو خونه تنها بمونم
    مگه من ادم نیستم؟یه زن تنها
    من چکار کنم؟

  2. 2 کاربر از پست مفید marta تشکرکرده اند .

    mohi (چهارشنبه 19 فروردین 94), بارن (چهارشنبه 19 فروردین 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ریزش مو و اعتیاد پدرم و بیزاری از هویتم - چه کنم؟
    توسط Yellow.king در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 66
    آخرين نوشته: چهارشنبه 23 تیر 95, 21:31
  2. ما مشکلی نداریم اما سر کوچکترین چیزا بطور افتضاحی باهم قهر میکنیم
    توسط Agreen در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: سه شنبه 05 شهریور 92, 21:05
  3. کم کردن میزان خواب
    توسط داملا در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 05 شهریور 90, 07:46
  4. همه چیزدرموردچاقی
    توسط tina_asheghetanha در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 09 خرداد 87, 07:10

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:20 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.