به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 11

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 12 مهر 98 [ 23:18]
    تاریخ عضویت
    1394-1-17
    نوشته ها
    172
    امتیاز
    7,231
    سطح
    56
    Points: 7,231, Level: 56
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 119
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    411

    تشکرشده 310 در 114 پست

    Rep Power
    44
    Array

    New2 به نظرتون شک به همسرم در این شرایط درست است؟

    سلام به همه.من تازه عضو شدم و فقط هم بخاطر این سوالم عضو شدم.
    من دوران عقد رو سپری می کنم.تو این دوران مشکلات داشتیم ولی خب منو همسرم هم رو دوست داریم. فقط یک مشکلی پیش اومد که بخاطر اون عضو سایت شدم وگرنه مدتی هست که من از سایت استفاده میکنم ولی عضو نشده بودم
    راستش در مورد شوهرم بود مسئله.نمیدونم چرا یکدفعه اینطوری شدم آخه من خیلی حساسم که شوهرم بهم خیانت نکنه و اونم بهم علاقه منده واقعا ولی اتفاقی که افتاد و ذهنمو مغشوش کرد از این قرار بود: من امشب با همسرم تماس گرفتم .ایشون مغازه دارن.گوشی رو برداشتن و سلام کردن بعد چند ثانیه گفتن من مشتری دارم بعد من یه چیز دیگه گفتم باز دوباره گفتن من الان مشتری دارم در حالیکه در این مواقع همیشه میگن خانم من بهت زنگ میزنم.درحالیکه از اونجا هیچ صدایی هم نمیومد. بعد من گوشیو قطع کردم در حالیکه به شدت به ایشون مشکوک شدم.(این از من بعید بود) ایشون بعد نیم ساعت تماس گرفتن منم خیلی خودمو ناراحت نشون ندادم.بعد به خنده گفتم باید من زنگ میزنم مشتری رو بیرون کنی..ایشونم گفت چرا اینطوری میکنی؟؟؟!! حالا مگه چی شده؟؟ تعجب کردم اینطوری گفت.گفتم مشتری کی بود حالا؟ گفت چندتا خانم با چند تا خانم و آقا.گفتم همه باهم اومدن؟ گفت آره..در حالیکه اون موقع ساکته ساکت بودهااا.بعد گفت این مشتریا میان جنس سخت انتخاب میکنن موقع پول دادن همه باهم میان. دیگه چیزی نگفتم ولی از اون موقع حدود یک ساعت میگذره بدجوری شک به دلم افتاده.نمیدونم چیکارکنم؟ اصلا درست هست این شک؟این در حالی بود که دو سه ساعت قبلش ایشون خودش زنگ زد و کلی گفتیم و خندیدم.
    میشه بهم کمک کنین.اعصابم خورد شده دلم نمیخواد این شک ها تو زندگیم اثرگذار باشه و تا الانم اینطوری نبوده ولی یکدفعه بد به دلم افتاد. به نظرتون در این حالت باید شک کنم یا نه؟میخواد بهش بگم فردا باهات میام مغازه که تنها نباشی(از بعداز ظهر تنهاست) یا بذارم ببینم فردا مثل قبله باهام یا نه.... چیکار کنم؟!!
    اینم بگم من مثلا هر اتفاقی میافته در مورد خودم پیادش میکنم مثل این اتفاقایی که اینجا می افته و تاپیکایی که میخونم....می ترسم.کمکم کنین لطفا.
    ویرایش توسط donya. : دوشنبه 17 فروردین 94 در ساعت 22:04


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: دوشنبه 26 بهمن 94, 19:57
  2. (توهم همه چیز دانی ) استفاده نادرست از شبکه های اجتماعی و توهم دانش
    توسط مدیرهمدردی در انجمن مهارتهای ارتباطی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: شنبه 10 بهمن 94, 17:26
  3. آیا مشکل من پرتوقع بودن است؟
    توسط roze-zard در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: شنبه 29 مهر 91, 16:44
  4. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: شنبه 20 خرداد 91, 14:03

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:52 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.