به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 19

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 25 آذر 95 [ 15:27]
    تاریخ عضویت
    1394-1-12
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    1,355
    سطح
    20
    Points: 1,355, Level: 20
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 45
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1

    تشکرشده 5 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Gadid ازدواج دانشجویی

    با سلام
    من دانشجوی ۲۱ ساله هستم.مدتی هست که از یکی از دخترای هم رشته ای خودم توی دانشگاه خوشم اومده. تقریبا باهاش فعالیتای مشترکی دارم توی دانشگاه و از همین جهتم تا حدودی با اخلاقیاتش آشنام. قصدی که از رابطه باش دارم ازدواجه ولی خب با توجه به مشکلاتی که هس مث دوسالی که از دانشگام مونده دو سال ارشد احتمالن بخوام بخونم و دوسالم سربازی به این زودی ها شرایط ازدواج فراهم نمیشه.به نظرتون صلاحه جلو برم و کم کم باش ارتباط برقرار کنم اگه با هم تفاهم داشتیم کم کم خونواده ها رو در جریان بذاریم و به مدت چند سال فقط عقد باشیم؟!
    اگه بیشتر از این حوصله خوندن دارین چند تا نکته دیگم راجب خودم و اوشون میگم:
    ۱)از نظر مالی ما جزو طبقه متوسطیم ولی دختر مورد علاقم فکر میکنم وضع مالی خیلی بهتری داشته باشن
    ۲) از نظر اعتقادی نسبتن به هم شبیهیم یعنی اسلامو در حد میانه قبول داریم
    ۳)از نظر ظاهری دختر خوشگلیه ولی اولویتای اخلاقی واسه من مهم تره که فقط با یه ارتباط از نزدیک میشه بشون پی برد
    ۴)ممکنه واسه ادامه تحصیل قصد اپلای کردن داشته باشم و از این جهت میتونه همراه خوبی باشه چون هر دومون از نظر درسی خوبیم و منم اصلن دوس ندارم تنهایی از ایران برم...
    ۵) دختر نسبتن کم رو و کم حرفیه و یکی از علتایی که تا الان نتونسم بش بگم دوسش دارم واسه همینه که نمیدونم واکنشش چجوری خواهد بود و از طرفیم نمیخوام از نظر روحی بش لطمه وارد کنم
    ۶) واسه آرامش روحی خودم فکر میکنم که چنین رابطه ای بتونه کمک کنه و بم کمک کنه بیشتر واسه اهدافم تلاش کنم.من نمیخوام یه زندگی معمولی داشته باشم و از این جهتم فک میکنم موردم بتونه تو زندگیم به پیشرفتمون کمک کنه
    ۷) مدتیست علارغم تلاشی که میکنم دزگیر تفکرات جنسی و ... شدم و واسه جلو گیری از درگیری های بیشتر احساس میکنم به یه چنین رابطه ای نیاز دارم!
    حالا نظر دوستان چیه؟!
    ویرایش توسط armin.agha : چهارشنبه 12 فروردین 94 در ساعت 02:00

  2. کاربر روبرو از پست مفید armin.agha تشکرکرده است .

    meysamm (چهارشنبه 12 فروردین 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. مشکلات زناشویی
    توسط mahtabgh در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: دوشنبه 12 مرداد 94, 00:53
  2. پژوهش دانشگاهی درباره خیانت زناشویی
    توسط دانشجوی خانواده درمانی در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 26 اسفند 93, 17:34
  3. سردی هر دومون در رابطه زناشویی
    توسط samantasara در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: جمعه 28 آذر 93, 19:09
  4. راههای مقابله با بحران ها در زندگی زناشویی (( حتما حتما بخوانید ))
    توسط مهاجر بي نشان در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: شنبه 07 مرداد 91, 03:34
  5. بامشکل انتقام جویی چه کنم؟
    توسط javad.m در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: پنجشنبه 24 شهریور 90, 22:45

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:44 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.