سلام دوستان سال نوتون مبارک ایشالا سال خوبی برای هممون باشه
راستش ازتون یه مشورت میخواستم من یه مشکل که نه یه خواسته ازتون داشتم
منیه پسر 21 ساله هستم
تو دانشگاه از یه خانومی خوشم اومده
بزارین اول از شرایط اون خانم بگم
خانمیه با شرایط خونوادگیه دقیقا شبیه خودم
هم کلاسیم و از نظر ضاهری و حجاب دقیقا همونین که من میخوام
اینجوری از بچه ها شنیدم از منم خوشش میاد چون چن باری باهم جزوه رد و بدل کردیم
خواستم عاقلانه عمل کنم
میخواستم برم خواستگاری ولی واقعا نمیدونم چطوری پا پیش بزارم بیشتر گیر روی خونواده خودمن
من تو بهترین دانشگاه شهرم تو یکی از بهترین رشته هاش قبول شدم دانشگامم مجانیه روزانست
بابام بازنشسه و کار آزادم داره وضع مالیمون متوسط رو به بالا داریم
خودمم سربازی معافم چون تک فرزندمو بابام جانبازه
تنها مشکلم شرایطمه میخوام به خانوادم بگم ولی میخوام کم کم بگم ینی یهو نگم زن میخوام
من فکر کردم گفتم یکی دوسالی صبر میکنم
تا اونموقع میتونم 14 15 تومنی پول جمع کنم
بعدش بریم خواستگاری و بعدشم عقد
مشکل من خونوادمن چون مثلا پسر داییام که سه چهار سال ازمن بزرگترن هنوز زن نگرفتن بیکارن و الاف ولی من همه چی دارم اگه میشه کمکم کنین تا بتونم بهترین کارو بکنم
و تنها ترسی که دارم خونوادم بگن نه و فک کنن دوس دخترمه و اینا
خودم فکر کردم به خالم بگم که به مامانم بگم یا به عمم بگم به بابام بگه
یا به مامانبزرگم بگم
من واقعا با چشم باز میخوام اون خانومو بگیرم اون خانم همه چیش تکمیله
اگه میشه کمکم کنین
بازم ممنون سال نوتون مبارک








علاقه مندی ها (Bookmarks)