سلام
لطفا من را هم دعا بفرمایید...
هر روز به نیابت از همه یک آیت الکرسی به نیت سلامتی امام زمان و فرجشون می خوانم... شاید هم تا آخر عمرم......
خیلی التماس دعا دارم ها! خواهشا منو دعام کنید.
تشکرشده 6,499 در 1,515 پست
سلام
لطفا من را هم دعا بفرمایید...
هر روز به نیابت از همه یک آیت الکرسی به نیت سلامتی امام زمان و فرجشون می خوانم... شاید هم تا آخر عمرم......
خیلی التماس دعا دارم ها! خواهشا منو دعام کنید.
اگر روزی ،محبت کردی بی منت، لذت بردی بی گناه ، بخشیدی بی شرطبدان آن روز را واقعا زندگی کرده ای
یا ضامن بی ضامن ها...!!!
حسرت کرب و بلا در دل من پنهانیست؛
من ندانم که چه اندازه ز عمرم باقیست؛
کربلا گر نشدم دعوت، از این بار گناه،
ضامن من بشود ضامن آهو کافیست؟
با توکل بر خدای متعال:محکم، با امید و با انگیزه
(آسمانی آبی) (جمعه 07 فروردین 94), del (شنبه 15 فروردین 94), m.reza91 (جمعه 07 فروردین 94), maryam123 (جمعه 07 فروردین 94), morteza2487 (دوشنبه 07 اردیبهشت 94), paiize (شنبه 08 فروردین 94), parsa1400 (جمعه 07 فروردین 94), یه دختر سرگردان (چهارشنبه 02 اردیبهشت 94), مسافر زمان (جمعه 07 فروردین 94), zendegiye movafagh (شنبه 08 فروردین 94),آرام عشق(جمعه 07 فروردین 94), آرزومند خوشبختی (دوشنبه 10 فروردین 94), به دنبال خوشبختی (سه شنبه 11 فروردین 94), سوده 82 (جمعه 07 فروردین 94), صبا_2009 (جمعه 07 فروردین 94)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)