سلام
واقعا چهل شب شد؟
من صبح ها 7 تا آیت الکرسی رو می خوندم. فکر میکردم فردا باید روز آخر بشه، حالا هم فردا رو به نیت حل مشکل دوستان و اختتام این دوره می خونم. ان شالله که مشکلات همه دوستان حل شده باشه و همه حاجت روا بشن.![]()
تشکرشده 6,060 در 1,481 پست
سلام
واقعا چهل شب شد؟
من صبح ها 7 تا آیت الکرسی رو می خوندم. فکر میکردم فردا باید روز آخر بشه، حالا هم فردا رو به نیت حل مشکل دوستان و اختتام این دوره می خونم. ان شالله که مشکلات همه دوستان حل شده باشه و همه حاجت روا بشن.![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)