با مادر نا مهربان وغر غرو چه کنم دلم خیلی گرفته هیچ کس رو ندارم حتی مادر ای کاش یک بار اغوشت راباز می کردی و من برای گریه هایم مکانی داشتم
تشکرشده 0 در 0 پست
با مادر نا مهربان وغر غرو چه کنم دلم خیلی گرفته هیچ کس رو ندارم حتی مادر ای کاش یک بار اغوشت راباز می کردی و من برای گریه هایم مکانی داشتم
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)