به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 17

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 01 مرداد 95 [ 00:03]
    تاریخ عضویت
    1392-10-10
    نوشته ها
    135
    امتیاز
    4,066
    سطح
    40
    Points: 4,066, Level: 40
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 84
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    305

    تشکرشده 145 در 59 پست

    Rep Power
    30
    Array

    همسرم اصلا بلد نیست بایک خانم چطور رفتار کنه

    همسرمن اصلا نمیدونه چطور باخانم ها برخورد کنه....گاهی خودش هم اقرار میکنه ومیگه اگر من قبل ازدواج دوست دختر داشتم یاد گرفته بودم چطور باخانم هابرخورد کنم....ولی اشتباه میکنه چون الان 4 ساله ما باهم هستیم ولی هنوز یاد نگرفته....
    هنوز بارفتارهای تکراریش منو ازار میده....وجوابی که داره اینه که من الکی حساسم...
    گاهی هم اقرار میکنه اشتباه کرده اوایل دلم به همین خوش بود ولی وقتی بعدش هزار بار دیگه اون رفتارهارو تکرار میکنه دیگه باورش ندارم...
    به علاوه فقط من نیستم که ازبرخوردهاش ناراحت میشم مامانش وخواهرهاشم همینطور وجالب اینه که به اونها هم میگه شمازیادی حساس هستید ونباید ناراحت بشید...
    برخوردش تنده...
    شوخیای بی مزه میکنه که به نظرم اصلا شوخی نیست!!!!!!
    مثلا همین امشب که با یکی از اشناهامون بیرون بود من با کلی شوق و ذوق براش یه غذای جدید درست کردم بااینکه خیلی کارداشتم وخسته شده بودم اما تمام تلاشمو کردم که به موقع اماده شه وقتی اومد پرسید چی درست کردی ( اون اشنامونم بود ) من هم گفتم یه غذای جدید ومخصوص فکر میکنید چی گفت??
    روبه اون اشنامون خندیدو گفت وای خدا به دادمون برسه کاش بیرون خورده بودیم...
    بعد هم که من ناراحت شدم گفت شوخی کردم!!
    اخه این چجور شوخیه....
    شاید شما هم الان بگید من حساس هستم و موضوع خاصی نیست ولی وقتی روزانه صدتا ازین مورداپیش بیاد تبدیل میشه به موضوع خاصصصص

    یا خیلی وقتا باهاش حرف میزنم سرش توهواست واصلا گوش نمیده بعد سهبار باید تکرار کنم تا جواب بده....واقعا عصبی میشم
    حالا میگه عید باهم بریم به همه سربزنیم ولی اصلا دلم نمیخواد باهاش برم جایی چون همش جلو بقیه یه جوریه انگار میخواد به من تیکه بندازه منم چیزی جز یه لبخند نمیتونم تحویل بدم....اصلا ازحرف زدن هاش بدم میاد.....
    وقتی هم میگم نمیام این رو درک نمیکنه که دلیلش چیه وفقط میگه تو اهل معاشرت نیستی و میره به همه میگه من خیلی دلم میخواد ارتباط داشته باشم ولی خانم نمیاد
    اون قدر بی توجه هست که حتی ممکنه خودش تنها بره خونه فامیل وعین خیالش هم نباشه...
    من چیکارکنم?
    یادمان باشد اگر خاطرمان تنها ماند ٬ طلب عشق ز هر بی سروپایی نکنیم.....
    ویرایش توسط yasna1990 : جمعه 22 اسفند 93 در ساعت 01:37

  2. 3 کاربر از پست مفید yasna1990 تشکرکرده اند .

    khaleghezey (دوشنبه 03 فروردین 94), mohi (شنبه 23 اسفند 93), parsa1400 (یکشنبه 02 فروردین 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. میل به ازدواج در کنار ترس از آن ، راه حل چیست ؟
    توسط یه آدم در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: چهارشنبه 10 تیر 94, 15:02
  2. همسرم پشت من نیست
    توسط hamdard20 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 27 مرداد 93, 09:00
  3. چک لیست بهداشت روانی = چک لیست مسلمانی
    توسط مدیرهمدردی در انجمن دین و روانشناسی
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: دوشنبه 26 خرداد 93, 03:00
  4. در مسابقه ی زندگی گل زدن هنر نیست بلکه گل شدن هنره !
    توسط مو طلایی در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 09 مرداد 90, 10:40

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:21 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.