سلام بچه ها خوب هستین هیچکس نظری نداره....چراهیچکس پیام نمیزاره....همسرمن سخت رو موضع طلاق پافشاری میکنه...بچه ها چیکارکنم...شب عیدی چه بدبختی اومده سراغم ...میگن سالی که نکوست ازبهارش پیداست مثل واسه من ازاولش حرف طلاق...تصمیم داشتم یه شب برم خونمون بشینم باهاش حرف بزنم یااینکه به دوستش بگم بامن بیاد وسه تایی بشینیم حرف بزنیم ودوستش قضاوت کنه...نمیدونم بازباید ساکت بشینم...البته یه کاری کردم ..دوستش بهم گفت روز ی یه اس عاشقانه براش بفرست..یااینکه خاطرات مشترک روبه یادش بیار...اینکارروهم یه هفته انجام دادم جواب نداد...حالا دیگه نمیدونم چیکارکنم...یعنی شوهرم باکسه دیگه ای هست..؟؟ااصلا دلم نمیخواد به این موضوع فکرکنم....یعنی واقعا منو دوست نداره.....دلم برای خودم میسوزه...بعضی ازاین خانوما اینجا کامنت میزارن که شوهرشون زنگ میزنه ولی جوابشو نمیدن افتخارهم میکنن...بیاداستان زندگی منوبخونن عبرت بگیرن از رفتارشون باشوهرن درحسرت یه تلفن شوهرم هستم...








علاقه مندی ها (Bookmarks)