من در این تاپیک سعی می کنم واقعیتهای موجود رو بگم. در این فروم متاسفانه حضور خانومها بسیار چشمگیرتر از آقایونه. نوع نگاهها نگاههایی هست که عمیقا در هر مرحله ای حق رو به زن می ده و اگر اشتباهی از اون حتی سر زده می شه اون رو نشونه احساساتی بودن و بی غرض بودن می دونن!
بعد از هر مشکلی جوابها به این منواله
برای یک زن
" پرروش نکن. بذار بفهمه اشتباه کرده. مردها اگر بدونند زنشون به اون علاقه داره رهاش می کنن...."
برای یک مرد
"یک حرکت مردونه انجام بده. برو دستشو بگیر. ازش عذر خواهی کن. غرورو بذار کنار. عشقتو به اون بیشتر کن و بیشتر نشون بده"
و...
در مورد آقایانی که وارد فاز ازدواج می شوند کمکی شاید نتونم کنم. اما برای کسانی که وارد فاز ازدواج نشدند با استفاده از سخنان زنان همین فروم و تالار و نقل قول کردن سعی می کنم با واقعیت یک مرد در ذهن زن ایرونی که درموضوع این تاپیک آورده شده آشنا بشن و بعد تحت تبلیغات فریبکارانه دست به ازدواج نزنند..