سلام
وای چقدر من شبیه شماهام!!
انگار من این تاپیک رو زده باشم. البته من فقط تو کارای درسی و تحقیقاتی اینجوریم.
از بچگی اینجوری نبودم. از دانشگاه که رفتم اینجوری شدم.
از کارام همه نتیجه بالای۶۰ -۵۰ میگیرم
در صورتی که اگر سر فرصت کار کنم کمتر از ۹۵ - ۱۰۰ نمیشم.
دقیقا مثل شیدا تو ذهنم تا تهش میرم ولی تو عمل :-(
اگه اجازه بدین منم از این تاپیک استفاده کنم.









علاقه مندی ها (Bookmarks)