به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 28

Threaded View

  1. #11
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    چهارشنبه 13 خرداد 94 [ 00:02]
    تاریخ عضویت
    1393-9-18
    نوشته ها
    175
    امتیاز
    4,145
    سطح
    40
    Points: 4,145, Level: 40
    Level completed: 98%, Points required for next Level: 5
    Overall activity: 75.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points3 months registeredTagger First Class
    تشکرها
    462

    تشکرشده 404 در 152 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ای خدااااا.

    این کاری که تو میکردی به خاطر این بوده که استرس داشتی. همین و بس. الانم داری و به صورت مزمنه. باید درمان کنی.

    احساس گناه رو بذار کنار. نترس جهنم نمیری خدا هم وحشتناکترین موجود دنیا نیست بلکه اسمش الرحم الراحمینه.

    اگه خدا عدالت نداشته باشه پس از کی باید انتظار داشت؟

    تو یه پسر جوون پر از استرسی که یه چیزایی رو کم داره خدا آگاهه پس از خدا نترس و احساس گناه بابت رفتار کاملا طبیعی رو بذار کنار. اصلا کار تو گناه نبوده!!!

    گناه اینه که با وجود پزشکای زیادی که کلی درس خوندن و مطب زدن و منتظر بیمارن ، این همه استرس بیخود رو بندازی تو جونت و عمرت تلف کنی. راحت یه دونه بهت قرص میده دنیات

    عوض میشه. زیر چشاتم درست میشه چون مغزت درست کار میکنه. خجالتم نداره خیلی شیک و مجلسی برو پیش یه دکتر روانپزشک بذار کمکت کنه. براشون کاملا طبیعیه.

    یا برو یه مشاور روانشناس حضوری راحت حرفتو بزن.

    حضوری نمیتونی بری اینجا حرفاتو بزن.

    رک و پوست کنده چیزایی که تو کم داری چشمان زیبا و صورت دلربا نیست. یکم اعتماد به نفس و عزت نفسه.

    این کار تو یه دلیل کاملا علمی داره و برای شرایط تو بسیار طبیعیه. آدمی دیگه؟ آدم استرس میگیره و یه راه برطرف کردن استرس که تو دوران کودکی یاد گرفتی همین کاره.

    اصل ماجرا و کمبودا و مشکلاتتو بگو بذار کمکت کنیم. خود ارضایی رو هم با شمردن روز و ترک کردن تو کمپ نمیشه تموم کرد!!! با آرامش ذهنت حل میشه.

    همچین روز میشمره انگار معتاده!!!.

    راستی در طول یه روز بیشتر از سه تا پست نمیتونی بزنی. 24 ساعت باید از آخرین پستت بگذره.

    بدرود.

    در ضمن همه ی دخترا که بی ادب و بیشعور و بی شخصیت نیستن!!!. اون دختره که همچین حرفی زده بدون که خیلی آدم بی فرهنگیه و اصلا جز آدما نیست. در ضمن خودش کمبود داره که

    اینقدر حرف احمقانه ای زده.

    من واقعا ناراحت شدم و برای تو هم متاسفم که حرف هر بی سر و پایی رو برا خودت ارزشمند میدونی و به خاطرش غصه میخوری. شاید اون بیماره تو چرا ناراحت میشی؟
    من اگه جای یه همکلاسی دختر دیگه تو بودم قسم میخورم تو کلاس به اون دختره میگفتم مردی خودت بدون آرایش بیا دانشگاه!!! اونوقت معلوم میشه که چشای کی زیرش سیاه تره

    البته تو خودت چیزی بهش نگو و شخصیت خودتو حفظ کن خیلی با ارزش تر از این حرفایی که با یه دختر بی سرو پا دهن به دهن بذاری اما اینو مطمئن باش که این دختر بی ادب با این

    حرفش فقط سبک عقلی خودش رو به بقیه همکلاسی هات نشون داده. به هرحال بچه که نیست 23 سالشه.

    - - - Updated - - -

    ای خدااااا.

    این کاری که تو میکردی به خاطر این بوده که استرس داشتی. همین و بس. الانم داری و به صورت مزمنه. باید درمان کنی.

    احساس گناه رو بذار کنار. نترس جهنم نمیری خدا هم وحشتناکترین موجود دنیا نیست بلکه اسمش الرحم الراحمینه.

    اگه خدا عدالت نداشته باشه پس از کی باید انتظار داشت؟

    تو یه پسر جوون پر از استرسی که یه چیزایی رو کم داره خدا آگاهه پس از خدا نترس و احساس گناه بابت رفتار کاملا طبیعی رو بذار کنار. اصلا کار تو گناه نبوده!!!

    گناه اینه که با وجود پزشکای زیادی که کلی درس خوندن و مطب زدن و منتظر بیمارن ، این همه استرس بیخود رو بندازی تو جونت و عمرت تلف کنی. راحت یه دونه بهت قرص میده دنیات

    عوض میشه. زیر چشاتم درست میشه چون مغزت درست کار میکنه. خجالتم نداره خیلی شیک و مجلسی برو پیش یه دکتر روانپزشک بذار کمکت کنه. براشون کاملا طبیعیه.

    یا برو یه مشاور روانشناس حضوری راحت حرفتو بزن.

    حضوری نمیتونی بری اینجا حرفاتو بزن.

    رک و پوست کنده چیزایی که تو کم داری چشمان زیبا و صورت دلربا نیست. یکم اعتماد به نفس و عزت نفسه.

    این کار تو یه دلیل کاملا علمی داره و برای شرایط تو بسیار طبیعیه. آدمی دیگه؟ آدم استرس میگیره و یه راه برطرف کردن استرس که تو دوران کودکی یاد گرفتی همین کاره.

    اصل ماجرا و کمبودا و مشکلاتتو بگو بذار کمکت کنیم. خود ارضایی رو هم با شمردن روز و ترک کردن تو کمپ نمیشه تموم کرد!!! با آرامش ذهنت حل میشه.

    همچین روز میشمره انگار معتاده!!!.

    راستی در طول یه روز بیشتر از سه تا پست نمیتونی بزنی. 24 ساعت باید از آخرین پستت بگذره.

    بدرود.

    در ضمن همه ی دخترا که بی ادب و بیشعور و بی شخصیت نیستن!!!. اون دختره که همچین حرفی زده بدون که خیلی آدم بی فرهنگیه و اصلا جز آدما نیست. در ضمن خودش کمبود داره که

    اینقدر حرف احمقانه ای زده.

    من واقعا ناراحت شدم و برای تو هم متاسفم که حرف هر بی سر و پایی رو برا خودت ارزشمند میدونی و به خاطرش غصه میخوری. شاید اون بیماره تو چرا ناراحت میشی؟
    من اگه جای یه همکلاسی دختر دیگه تو بودم قسم میخورم تو کلاس به اون دختره میگفتم مردی خودت بدون آرایش بیا دانشگاه!!! اونوقت معلوم میشه که چشای کی زیرش سیاه تره

    البته تو خودت چیزی بهش نگو و شخصیت خودتو حفظ کن خیلی با ارزش تر از این حرفایی که با یه دختر بی سرو پا دهن به دهن بذاری اما اینو مطمئن باش که این دختر بی ادب با این

    حرفش فقط سبک عقلی خودش رو به بقیه همکلاسی هات نشون داده. به هرحال بچه که نیست 23 سالشه.

  2. کاربر روبرو از پست مفید شکوه تشکرکرده است .

    خسته ام خیلی خسته (چهارشنبه 13 اسفند 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:47 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.