سلام دوست عزیز.این احساس از خودگذشتگی زیاد برای خانمها احساس بی ارزشی میاره من احساست.رو.درک.میکنم اگه.واقعا نمیتونی با.این.موضوع کنار بیای لطفا کم.کم.کارتو.کم.کن و همسرتو در جریان درآمدت قرار نده بزار استرس خرج خونرو داشته باشه تا.وقتی تو محکم ایستادی و از خودت مایه میزاری همسرت هیچ پیشرفتی نمیکنه و.به مرور زمان عصبی تر و اشفته تر میشی و همسرت بی مسولیت تر..به خودت فک کن بزار یبارم برق قط شه خودتو نباز و خونسرد برخورد کن تاههمسرت یکم به خودش.بیاد.اگر.بتونی.با.صحبت قانعش.کنی.خوب میشه.خیلیها. با رشته.خودشون کار.نمکنن این.دلیل.نمیشه.موفق باشی








علاقه مندی ها (Bookmarks)