سلام برادر عزیز.به خاطر اینکه تا به حال قسما نشده ازدواج کنید میخاید خودتونو بکشید؟؟؟؟!کمی عجیب بود برام روی اعتماد به نفس خودتون کار کنید که فردا قرار تکیه گاه خانوادتون باشید.سعی کنید تمرکز خودتون از رو این موضو بردارید و عجله نکنید.ازدواج انتخاب خیلی سختیه.برادر خود من هم شرایط شمارو داشت و به نتیجه رسیده بود ک کلا بیخیال بشه اما وقتی که تصورشو نمیکرد ی خانم فهمیده و با کمالات قسمتش شد.مطالعه هم در زمینه ازدواج و نحوه برخورد در مراسم خواستگاری به شما کمک.میکنه تا همسر مناسبتونو انتخاب کنید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)