به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 369

Threaded View

  1. #11
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 13:13]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    1,581
    امتیاز
    42,128
    سطح
    100
    Points: 42,128, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,384

    تشکرشده 6,950 در 1,499 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    330
    Array
    سلام دوستان

    حال و هوا چرا ساکته ؟ حالتون خوبه ؟ شاد و سرحالین ؟

    منم موندم خوبم یا بد چون بعضی وقت ها حال بد عین حال خوبه ,حالا خود بخوان حدیث مفصل زین مجمل ...
    یسری فکرایی دارم که عملی کردن اون میتونه عین فاجعه یا یه اتفاق خوب(برعکس فاجعه چیه ؟) باشه اما نمیتونم
    چون مرزهای عقلانیتش رو تشخیص نمیدم چون از اول این مساله رو کج و معوج طی کردم الان هم مسیرش خیلی روشن نیست اینجاست که " دستگیر ار نشود لطف تهمتن چه کنم؟!"

    عقل بیچاره هم زمانی میتونه درست عمل کنه که داده درست بهش بدی تا پردازشش کنه اما از اطلاعاتم هم مطمان نیستم ....

    بالاخره این موها رو تو اسیاب که سفید نکردیم میخواهیم مساله ای عقلمان را نوازش دهد تا قبول بشه جدا احساسات ادم رو بازی میده

    اینه نتیجه مساله ای که تقریبا احساسی(حالت غلبه ) در موردش تصمیم گرفتم احساسی که اعتباری بهش نیست به هر بادی میرقصه .
    الان میفهمم احساسم رو میتونم به اختیارم دربیارم اما فعلا در عمل اوردن یکم اضطراب اوره ادم گاهی چقدر دیر میفهمه کل زندگی میشه ازمون و خطا اونم برا کسی مثل من که گوشم بدهکار نیست باید خودم به نتیجه برسم .

    خلاصه اوضاعی درست کردم برای خودم تهش رو نمیدونم چی میشه
    انگار منتظر نشستم تا امداد غیبی بیاد و راحت تصمیم بگیرم ولی فکر کنم اینطور نیست بایدخودی نشون بدم که جراتشو ندارم (الان اینطوریمه حال و هوام )

    ولی مطمانم دستگیری میکنه و من رو با این اوضاع تنها نمیذاره .حالا شما هم یه دعایی بکنید دعای من در این مورد به خصوص فکر کنم مقبول نیست
    خدا حاضر نیست باهام مذاکره کنه شما یه چیزی بگین.

    دیگه چه کنم !!!!
    **********************


    ازین ها بگذریم راستش قصد اومدن به حال و هوا رو نداشتم تا اینکه اسم دو تا از دوستان بسیار بسیار قدیمی که مدتها نبودند رو دیدم و خوشحال شدم ولی باز از خودم نوشتم

    اون ها کسی نیستند جز blue sky و خار پشت
    خوش اومدید بچه ها بیایین از حالتون بگین خوبین ؟ چه خبرها ؟

    ********************

    پاییزه کار خود گر به کرم باز گذاری ای بسا کیف که با بخت خداداده کنی (وازه ای که بجای کیف بود بخاطرم نیومد )
    نگران نباش مواظب سلامتیت باش اما و سواس نشو .

    نباش مواظب سلامتیت باش اما و سواس نشو .

  2. 16 کاربر از پست مفید فرشته اردیبهشت تشکرکرده اند .

    deljoo_deltang (چهارشنبه 20 اسفند 93), khaleghezey (پنجشنبه 30 بهمن 93), m.reza91 (سه شنبه 28 بهمن 93), maryam123 (سه شنبه 28 بهمن 93), meinoush (سه شنبه 28 بهمن 93), meysamm (سه شنبه 28 بهمن 93), mohi (سه شنبه 12 اسفند 93), paiize (سه شنبه 28 بهمن 93), فرهنگ 27 (سه شنبه 28 بهمن 93), کیت کت (سه شنبه 28 بهمن 93), میشل (سه شنبه 28 بهمن 93), آویژه (سه شنبه 28 بهمن 93), بی نهایت (سه شنبه 28 بهمن 93), سوده 82 (چهارشنبه 29 بهمن 93), شیدا. (پنجشنبه 30 بهمن 93), صبا_2009 (سه شنبه 28 بهمن 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:06 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.