به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 5 , از مجموع 5

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 27 بهمن 93 [ 22:00]
    تاریخ عضویت
    1387-11-16
    نوشته ها
    62
    امتیاز
    5,236
    سطح
    46
    Points: 5,236, Level: 46
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 114
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    6

    تشکرشده 6 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array

    آیا تفاوت سنی ما زیاد است؟ استاد و شاگرد سابق

    درود

    دوستان من، 30 ساله و مدرس هستم و دو سال دختر خانمی، شاگرد من بود. به دلایلی حدود 5 6 ماه است که دیگه من معلم ایشون نیستم و دیگه نخواهم بود.

    در این مدت هم هیچ ابراز علاقه‌ای نسبت به ایشون و «هیچکدوم» از شاگردهای دخترم نکردم، چون درگیر کار و مسائل شخصی دیگری بودم و قصد ازدواج هم نداشتم و اعتقاد شخصی من این است که مدرس، مدرس است و تا وقتی که در کلاس درس میدم، باید درس بدم و به هیچ چیز دیگه‌ای نباید فکر کرد و رابطه، فقط یه رابطه‌ی استاد-شاگردیه؛ همینو بس.

    در طی چند ماه اخیر، تغییر تحولات زیادی در زندگی من ایجاد شده و الان قصد ازدواج دارم و دارم گزینه‌های مختلف رو بررسی می‌کنم تا هرچی قسمت و خیر باشه، پیش بیاد. ایشون بین دوست‌های فیس‌بوکی من هم هستن. ایشون 20 ساله هستن و در نیمه‌ی اول سال 94، 21 ساله می‌شن و دانشجو لیسانس هستن و من 30 ساله البته از نظر ظاهری من شاید 25 26 ساله به نظر بیام.

    مطمئنا ایشون فقط به من به چشم استادش نگاه می‌کنه و حسی نسبت به من نداره! من هم تا این لحظه به ایشون به چشم شاگرد...

    حالا 1- باید اصلاً به این مسئله فکر کنم یا نه؟
    2- چطور پیشنهاد خواستگاری و قصد ازدواجم رو مطرح کنم؟
    3- آیا با فرستادن پیام این کار رو بکنم یا ...؟

    از راهنمایی و نظرات کارشناسانه‌ی شما پیشاپیش سپاس‌گزارم.
    ویرایش توسط slimslim : یکشنبه 26 بهمن 93 در ساعت 02:30


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. تفاوت سنی زیاد
    توسط prancesszare در انجمن تفاوت سنی در ازدواج
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 30 اردیبهشت 94, 21:49
  2. استرس شدید -تنبلی زیاد -بی حوصلگی زیاد باعث شده همه اش بخورم
    توسط پونه در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 دی 92, 23:06
  3. مهریه بالا یا پایین،تفاوت چه هست؟
    توسط meisam68 در انجمن حقوق ما...
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: چهارشنبه 10 خرداد 91, 08:08
  4. ارزیابی ما از وقایع چگونه است؟
    توسط بالهای صداقت در انجمن خودآگاهی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 08 تیر 90, 08:25
  5. حکایتی از خنده مرد در زیر تابوت زنش
    توسط baran.68 در انجمن موسیقی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: دوشنبه 16 آذر 88, 00:43

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:03 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.