به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 20

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 04 بهمن 95 [ 12:09]
    تاریخ عضویت
    1393-5-23
    نوشته ها
    65
    امتیاز
    2,542
    سطح
    30
    Points: 2,542, Level: 30
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 58
    Overall activity: 17.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registeredTagger First Class
    تشکرها
    32

    تشکرشده 68 در 27 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Unhappy ظاهر شوهرم اذیت میکنه،لطفا راهنماییم کنید

    سلام دوستان.
    راستش چند وقت بود میخواستم این موضوع رو تو سایت مطرح کنم اما.روم نمی‌شد برای اینکه،یادمه یکی از دوستان از مشکل جسمانی خانومش ناراحت بود من داشتم بهش دلداری میدادم اما خودم درگیر این مشکل. شدم یعنی بودم اما الان حساسیتم بیشتر شده.
    راستش من 20 سال و شوهرم28 سالشه،7 ماهه عقد کردیم.
    من همبشه دوست داشتم شوهرم یه آدمی باشه که هیکلش توپر،کچل نباشه اما نمیدونم چرا وقتی شوهرم اومد خواستگاریم این چیزا رو راجعبش ندیدم؟؟؟ بخدا ندیدم.
    شوهرم لاغره، ارثشونه که موهاشون میریزد فقط یه نیم دایره پشت سرشون مو میمونه الان شوهرم موهای جلو سرش کم شده دقت کردم دیدم تا پشت سرش موهاش کمه، هر زن و شوهر یا هر مردی رو.میبینم به موهاش و هیکلش دقت میکنم یجورایی شوهرم رو باهاشون مقایسه میکنم،میگم کاش باهاش ازدواج نمی‌کردم یا کاش مو داشت یا کاش صبر میکردم تو ازدواج.
    مثلا شوهر یکی از دوستام همونجوریه که من میخواستم،همش با شوهر خودم مقایسه میکنم.
    بخدا امروز از مشهد اومدم کلی از امام رضا(ع) خواستم شوهرم رو با کسی مقایسه نکنم،جز شوهرم کسی رو.نبینم،خدا منو ببخش بخاطر این مقایسه هام.
    بخدا از اینکه همش. ذهنم مقایسه کنم خسته شدم،خیلی آزار دهندست،دلم میخواد فقط گریه کنم،نن کلب از خدا خواستم اینجور نباشم اما کمکم نکرد.
    من نمیخوام اینجور باشم
    خود شوهرمم از اینکه موهاش کم شده و کچل میشه ناراحته،بهش میگم برو پیشگیری کن و...
    این هم بگم شوهرم یکی از بهترین مرد هاست،خیلی خوبه،تا حالا هیچ.مردی رو مثل شوهرم ندیدم،بخاطر این عذاب میکشم چون ناسپاسم،چون گناه داره،چون اون عاشق منه همه کوره اما من با اینهمه خوبیش دارم ظاهرش رو مقایسه میکنم
    دوستان متوجه میشید من چی میگم؟ میتونید حس کنید چقدر سخته؟ چی کنم،ظاهر برام مهمه مخصوصا مو....
    هرکس کمکی می‌تونه بهم بکنه ممنون میشم ازش

  2. کاربر روبرو از پست مفید sogand_20 تشکرکرده است .

    فدایی یار (چهارشنبه 29 مهر 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. نامزدم از من پرسیده که من چندمین مرد توی زندگیت هستم لطفا خیلی زود راهنماییم کنید
    توسط raha1415 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 27
    آخرين نوشته: دوشنبه 13 مرداد 93, 02:49
  2. آیا درانتخابم اشتباه کردم یانه؟(لطفا راهنماییم کنین)
    توسط هیلان در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: سه شنبه 09 فروردین 90, 14:04
  3. میخوام زندگیمو بسازم لطفا راهنماییم کنید
    توسط shomila در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 28
    آخرين نوشته: شنبه 28 اسفند 89, 19:39
  4. نمی دونم چیکار کنم راهنماییم کنید
    توسط amir hadi در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: شنبه 20 مهر 87, 09:36

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:39 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.