با سلام
از طریق خانواده ام با یک دختر آشنا شدم جهت ازدواج.من متولد 64 هستم ایشون 69، هر دومون فوق لیسانس.بار اول که تلفنی حرف زدم عنوان کردند که فعلا قصد ازدواج ندارن من هم گفتم یه مدتی آشنا شیم تا موقعی که شما تصمیم گرفتین میام خواستگاری ایشون قبول کردن.بعد از چند جلسه مکالمه تلفنی یه قراری گذاشتیم و یک ساعت همدیگرو دیدیم و قرار گذاشتیم تا به مدت دو هفته با هم حرف بزنیم و بیشتر آشنا شیم و بعد از 6 ماه مقدمات ازدواج رو فراهم کنیم. ایشون در جلسه خواستگاری گفتند من آدم بد اخلاقی هستم. و کلا در مورد آینده حرفهایی زده شد. بعد از جلسه آشنایی ایشون به من کم محلی می کنن فقط یکبار با من حرف زدن البته اشتباه از طرف من هم بود که بجای حرف زدن در مورد مسایل مهم ازدواج بیشتر به حاشیه میکشیدم بحثو.الان دو روزه ایشون اصلا به من جواب نمیدن نه تماس نه اس ام اس.به نظرتون علت چی میتونه باشه؟ممکنه از حرف خاصی ناراحت شده باشن؟ یا اصلا منو نپسندیدن؟ الان نمیدونم چیکار کنم من ازشون خ.شم میاد و دوسشون دارم اما از کم محلیا و جواب ندادنا خیلی ناراحتم لطفا کمک کنید








علاقه مندی ها (Bookmarks)