سلام
میدونم شاید حرفی که میخوام بزنم به نظر مسخره میاد.اما من مدتیه به این فکر میکنم که هیچ وقت ازدواج نکنم.اما....میدونم که طاقت تنهایی ندارم.چطور به تنها زندگی کردن خودم وفق بدم؟؟؟؟؟؟؟
تشکرشده 54 در 20 پست
سلام
میدونم شاید حرفی که میخوام بزنم به نظر مسخره میاد.اما من مدتیه به این فکر میکنم که هیچ وقت ازدواج نکنم.اما....میدونم که طاقت تنهایی ندارم.چطور به تنها زندگی کردن خودم وفق بدم؟؟؟؟؟؟؟
کیت کت (سه شنبه 14 بهمن 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)