به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 14

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 01 آذر 04 [ 10:35]
    تاریخ عضویت
    1393-6-24
    نوشته ها
    169
    امتیاز
    14,145
    سطح
    77
    Points: 14,145, Level: 77
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 305
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,840

    تشکرشده 282 در 128 پست

    Rep Power
    41
    Array

    New عدم اعتماد بنفس کافی، بخاطر تیپ و ظاهرم

    سلام
    من دختری 23 ساله هستم که از لحاظ ظاهر خوب هستم(قد 170 / وزن57) اما تیپ و طرز لباس پوشیدنم خیلی رسمی و اداریه! مانتوی بلند تا زانو می پوشم و از لحاظ پوشش مو هم حجاب کامل دارم.
    این مدل طرز لباس پوشیدنم رو می پسندم، اما وقتی همسنو سالهام رو توی دانشگاه یا محیط های بیرون می بینم، واقعا بعضیها خوشتیپ هستن و دیدم که این ظاهر، روی ارتباط اجتماعی و در نتیجه اعتماد بنفس اون شخص اثر می ذاره...منظورم از خوش تیپ بودن، جلف و بی حجابی نیست..منظورم پوشیدن لباس های شیک و گرون قیمت و از این دست هست.
    من خودم ظاهری بسیار ساده و معمولی دارم، و خیلی کم هم اهل خریدن لباس هستم. شاید سه سالی یک بار..
    مثلا توی مهمونیها و مراسماتی که با فامیل دور هم جمع می شیم و همه هستند، من بهترین لباسی رو که دارم می پوشم وبنظر خودم خوشتیپ هستم، اما وقتی به اونجا می ریم، معمولا من از همه ساده پوش تر هستم و بقیه خیلی خوش لباس و خوشتیپتر..و اعتماد بنفس من میاد پایین.

    یا نکته ی دیگه ای هم که هست، اینه که رشته ی من معماری و دیزاین داخلی هست، و یک جوّی که حاکم بر این جامعه ی هنری معمارها و دیزاینر ها هست، اینه که معمولا خیلی به تیپ و ظاهر و طرز لباس پوشیدن اهمیت می دند و خیلی امروزی و به قول معروف باکلاس هستن! و من گاهی به این فکر می کنم که شاید در اون جمع خیلی مورد پذیرش واقع نشم و از لحاظ کاری هم نتونم خیلی موفق باشم!

    توی دانشگاه هم متاسفانه همین جوّ وجود داشت و من اصلا شبیه به اونها نبودم و بعضی وقتها دوستانم بهم می گفتند چقدر تو مومن هستی! و من اینو دوست نداشتم، چون من به اون حد که بنظر میام اهل ایمان نیستم و کاملا معمولی ام و در واقع اینه که من به این طرز لباس پوشیدن عادت کردم و احساس می کنم ظاهرم غلط اندازه و این هم منو بیشتر عذاب میده...

    ....

    من فکر می کنم زیبایی و ظاهر هر شخص، خیلی در روبطات اجتماعی و جامعه، موثر هست و خوش تیپ بودن باعث افزایش اعتماد به نفس می شه.. ممکنه منو رو روشن و راهنمایی کنید که این باور من هست یا واقعیت؟

    سپاس از توجهتون.

  2. 4 کاربر از پست مفید بانوی آفتاب تشکرکرده اند .

    ali -guilan (شنبه 27 دی 93), aloneman (چهارشنبه 15 بهمن 93), maryam988 (یکشنبه 28 دی 93), rayehe (شنبه 27 دی 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. بیماری، عدم اعتماد به نفس، ترس از ازدواج
    توسط Deltacode در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: پنجشنبه 08 مهر 95, 21:13
  2. افسردگی، عدم اعتماد به نفس،مشکل در هدف گذاری، ترس و افکار منفی
    توسط tanhaeii در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: یکشنبه 22 آذر 94, 20:47
  3. پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: جمعه 13 مرداد 91, 19:56
  4. ۵ تیپ مردی که باید از آنها دوری کنید
    توسط بالهای صداقت در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: پنجشنبه 22 اردیبهشت 90, 10:15
  5. مشکل من با همسرم ( افسردگی، بی توجهی، جنسی ) بعد از رفتن به مشاور
    توسط نیلا در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 85
    آخرين نوشته: دوشنبه 05 اردیبهشت 90, 13:15

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:09 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.