مخلصم. اره میدونه. سه ماه پیش بهش گفتم ولی تحویل نگرفت. گفت مهم نیست دیگه. میخوام دوباره برم سراغش بهش ثابت کنم که هنوزم تو ترکم.
میگفت دیگه احترامی بینمون نمونده. هی میگفت حرمت ها بینمون از بین رفته. البته من هیچوقت دس روش بلند نکردم. آخه دوسش داشتم.
من با چند نفر صحبت کردم میگن مشکلی نیست و همچیز میشه مثل اول کرد. خودم آدم میشناسم که بعد طلاق باز ازدواج کردن و الانم خیلی خوشبختن. شما چی میگین؟ این حرمت ها که میگه شکسته شدن چقدر میتونه رو زندگیمون تاثیر بزاره ؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)