بهار جان برداشت من از پستهای شما اینه که شما از این اقا طبق گفته خودتون شناخت کافی دارید و حاضر نیستید به فرد دیگری فکر کنید چه برسه به ازدواج . ولی این نظر شماست و نظر خانواده غیر از این ممکنه باشه . به ایشون بگید که شما خواستگار جدی دارید . و اگر اقدام عملی از طرف ایشون صورت نگیره ممکنه شما رو از دست بدهند . پس الان دیگه بهانه های معمول برای درست کردن کار و بار و شرایط بی معنیه . و برای به دست اوردن شما باید اقدام عملی انجام بده والا شما هیچ بهانه ای ندارید که از ایشون دفاع کنید . خواستگاری رسمی یا یک عقد ساده نمیتونه هیچ خللی توی کارها و برنامه های اینده ایشون ایجاد کنه . پس بهانه تراشی فایده ای نداره .








علاقه مندی ها (Bookmarks)