به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 6 , از مجموع 6

Threaded View

  1. #1
    Banned آغازکننده
    آخرین بازدید
    دوشنبه 26 مهر 95 [ 01:58]
    تاریخ عضویت
    1393-10-08
    نوشته ها
    4
    امتیاز
    1,454
    سطح
    21
    Points: 1,454, Level: 21
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 46
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    7

    تشکرشده 4 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    شعله زد عشق و من از نو، نو شدم .

    سلام دوستان.

    قبلا توی یه تاپیک دیگه ماجرا رو گفتم چیه... جهت یادآوری: دو بانوی دلربا احساساتم رو برنگیخته بودند و درگیر بودم که کدومو باید انتخاب کنم...

    لطفا تا آخرش بخونید و تهمت ناروا هم نزنید ، ضمنا من که حرف بدی نزدم نگفتم که دوتا رو همزمان میخوام گفتم باید یکیشونو انتخاب کنم...

    امروز باز یکیشونو دیدم... راستش گزینه اصلیم هم همینه (هر چند گذشتن از اون یکی دیگه هم سخت بود و هست اما ظاهرا چاره ای نیست...)

    عین همیشه باز دلبری کرد و دلمو به یغما برد ... یه حرف زدن ساده هم برای من لذت بخشه با اون... با شنیدن صدای نازنینش تمام وجودم متعلق به دوست داشتن او میشه ... و خلاصه که انگار یک دل نه صد دل واقعا دارم عاشقش میشم و شدم !

    آخرین فرصت هفته آینده ممکنه باشه ... همونطور که قبلا توضیح داده بودم ممکنه ترم های بعدی هم اصلا نبینم ایشونو... اما تصمیم قطعیمو گرفتم و روز آخر حتی اگه برام به قیمت اولین و تنها ضایع شدن از سمت یک دختر توی دانشگاه برام تموم بشه حرفمو میخوام بهش بگم.... حالا میخواستم توی این روزها حرفها و مشاوره های لازم رو به من ارائه بدید ... که چجوری آماده بشم ، چه رفتاری داشته باشم و به انواع واکنشهای احتمالیش چه پاسخی بدم ؟

    توی این روزای سخت منو تنها نزارید لطفا .......

    - - - Updated - - -

    در ادامه حرفهام :

    من کاملا ازش خوشم اومده... هم قیافه شو دوست دارم هم اخلاق و شخصیتشو همه چیزشو ... (البته تا به اینجا و با شناخت کم)

    اما من یه سری فاکتورهای خاص دارم برای مساله ازدواج و از این نظر مطمئن نیستم و راستش تا حدودی اون فاکتورها رو نداره ...

    قبلا هم توی اون تاپیک گفته بودم با اهداف تینیجری و دوست شدن و این حرفا نمیخوام باهاش وارد رابطه بشم ... اما اگه با قصد آشنایی بیشتر با هم رابطه برقرار کردیم و بعد من نظرم منتفی شد چیکار کنم ...؟! نگرانیم بابت اونه که خدایی ناکرده تاثیر بدی روی احساسات و روحیات و زندگیش بزاره اون اتفاق اگه افتاد... بخصوص اینکه با چراغ سبز هایی که بهم داده حس میکنم اونم بی تفاوت و بی احساس نیست نسبت به من...

    خب حالا این قضیه رو چیکار کنم؟!
    ویرایش توسط Gentleman : چهارشنبه 17 دی 93 در ساعت 17:33


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. دل‌تکانی های بهارانه!- سال نو، آدم های نو تر!
    توسط آویژه در انجمن موفقیت و شادی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: چهارشنبه 26 فروردین 94, 16:35
  2. پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: پنجشنبه 20 شهریور 93, 22:23
  3. پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: پنجشنبه 14 فروردین 93, 15:45
  4. پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: سه شنبه 17 مرداد 91, 00:14
  5. مردم، دروغ گو، دزد و كلاهبردارند !!!
    توسط 108 در انجمن وسواس
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 25 آذر 86, 13:41

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:16 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.