به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 9 , از مجموع 9

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 06 خرداد 94 [ 10:57]
    تاریخ عضویت
    1393-5-12
    نوشته ها
    74
    امتیاز
    2,280
    سطح
    28
    Points: 2,280, Level: 28
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 6.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    380

    تشکرشده 105 در 43 پست

    Rep Power
    0
    Array

    حال روحیم خیلی بده (دائمن فکرم مشغوله فکرای منفی )

    سلام
    نمیدونم باید کامل خودمو معرفی کنم چند سالمه و اینا یه نه چون ایتقدرا فعال نیسم رو این حساب ک فراموش میشه بازم میگم
    ی دختره مجرد ۲۵ ساله بدوون هیچ ارامش روحی
    من یه ماه دیگه کنکور ارشد دارم بعدع این همه تلاش الان ک وقته جمع بندیه هییچ ارامش روحی ندارم از اول اذر رسیده بودم ب جمع بندی اما اصلن ارامش روحی ندارم
    دائمن فکرم مشغوله فکرای منفی گاهی میگم بسه امروزو کلن استراحت کن روحیه میگیری بعد بخون اما هییچ نتیجه ای نداره میبینم دوستام دائم با هم جمع میشن گردش تفریح من کنج خونه دلم میگیره بعد این حل میشه میگم اگه قبول نشم چی اینم حلش میکنم فک میکنم چرا من اینقده تنهاام بعد و بعد ینی فکرا و استرس عصلن ولم نمیکنن ارامش نداره مغزم بعد شب میشه میشینم گریه میکنم ک هیچی نخوندی امروز من دو سه ماه ب کووب خوندم فوول الان ک وقته اصلیه جمع بندیه تازع همه شروع میکنن من دوماهه هیبچ کیفیتی نداره درس خوندنم کم مونده دیوونه شم اگه پستای قبلیمو تاپیکای قبلیم منظورمه ب یاد کسی باشه من قبولی تو ارشد ب حده جونم بهش احتیاج دارم لذتم میبرم از خوندنش اما انگار یچیزی تو دلم اینور اونور میره مثه اینکه تو ذهنم ی فن روشنه همه چی داره توش پخشو پلا میچرخه
    خاهش میکنم تنها امیدم اینجا و شما بودین تا الان سعی کردم درست کنم ب خودم روحیه بدم ک باشه حالا میخونی اما دیگه نیس وقت واقعن
    :(((((
    من باید بتونم بخونم بااید این همه تلاشم میبره سه ماه تو اتاق بکووب خوندم الان اینجوری خیلیییی بده حاالم جاش نیی ینی ظرفیتش دیگه در من نیس ک بخام خدایی نکرده حسرت این روزامو بخورم همه تلاشن برا ب دست اوردنه ارامشمه اما.....

  2. 3 کاربر از پست مفید SHahr-Zad تشکرکرده اند .

    ali -guilan (جمعه 12 دی 93), آویژه (جمعه 12 دی 93), اقای نجار (شنبه 13 دی 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. با این ازدواج غلط افسرده و داغونم
    توسط raha69 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 32
    آخرين نوشته: پنجشنبه 27 خرداد 95, 22:49
  2. یک هفته از طلاقم میگذره خیلی داغون شدم
    توسط مینا 66 در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: شنبه 13 تیر 94, 22:36
  3. افکاری که از ذهنم بیرون نمیره و داره داغونم می کنه!
    توسط tonio_m2000 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: سه شنبه 23 اردیبهشت 93, 13:44
  4. چی جوری با غول بدخوابی مبارزه کنم؟
    توسط سپیده سحر در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: شنبه 07 بهمن 91, 19:19
  5. داغونم کمکم نمی کنید؟
    توسط من تنهام در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: یکشنبه 24 دی 91, 23:21

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:35 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.