معمولا با دلبستگی شدید ادم خیلی راحت میفهمه که دوس داشته طرف رو یا نه ... دلبستگی در حد غذا نخوردن ، افسردگی و ...شما این حالات رو نداریمن اینو میخوام بدونم که واقعا دوس داشتم اونو؟چه جوری بفهمم؟
به نظرم اصلا بهش فکر نکن کم کم از خاطرت محو میشه...![]()
تشکرشده 600 در 162 پست
معمولا با دلبستگی شدید ادم خیلی راحت میفهمه که دوس داشته طرف رو یا نه ... دلبستگی در حد غذا نخوردن ، افسردگی و ...شما این حالات رو نداریمن اینو میخوام بدونم که واقعا دوس داشتم اونو؟چه جوری بفهمم؟
به نظرم اصلا بهش فکر نکن کم کم از خاطرت محو میشه...![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)