يك مرده ميره خواستگاري ... پيژامه اش را هم مي بره ...
مي گن چرا پيژامه ات را مي بري...
مي گه خوب شايد جور شد ... شب را مانديم
تشکرشده 12 در 7 پست
يك مرده ميره خواستگاري ... پيژامه اش را هم مي بره ...
مي گن چرا پيژامه ات را مي بري...
مي گه خوب شايد جور شد ... شب را مانديم
مريم (دوشنبه 06 اسفند 86)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)