با سلام خدمت مشاور محترم
سوالی از خدمتتون داشتم
زمانی که دیگران خواسته ای از من داشته باشند که من راضی به انجام دادن آن نیستم چگونه می توانم مخالفتم را ابراز کنم بدون اینکه از من ناراحت شوند؟
تشکرشده 239 در 119 پست
با سلام خدمت مشاور محترم
سوالی از خدمتتون داشتم
زمانی که دیگران خواسته ای از من داشته باشند که من راضی به انجام دادن آن نیستم چگونه می توانم مخالفتم را ابراز کنم بدون اینکه از من ناراحت شوند؟
نادیا (شنبه 20 بهمن 86)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)