به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 26

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 30 بهمن 95 [ 03:03]
    تاریخ عضویت
    1393-8-19
    نوشته ها
    128
    امتیاز
    4,848
    سطح
    44
    Points: 4,848, Level: 44
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 102
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    716

    تشکرشده 189 در 74 پست

    Rep Power
    32
    Array

    6 به نظرتون من باید با این قوم شوهرچه جوری برخورد کنم که ناراحتم نکنن؟؟؟؟؟

    سلام دوستان من وهمسرم دو سال عقد بودیم وچهارماهی میشه ازدواج کردیم ودر یک سطح فرهنگی نیستیم تو خانواده وفامیلاشون احترام معنی نداره خیلی غیبت ومسخره میکنن هر کی به فکره خودشه دلسوزی نسبت به هم یا دوست داشتنی نیست بینشون
    از همون اولش خانوادش وفامیلاش دوست نداشتن همسرم با من ازدواج کنه چون دختر زیاد داشتن تو فامیلا ولی به هرحال شوهرم منو انتخاب کرد واین موضوع باعث قهرچندتا از خاله هاش شد وبه قولی کسی چشم دین منو نداره وحرف وحدیث پشتم زیاده!!!!!!!! خواهرشوهرمم که از همون اولش سعیشوزیاد کرد منو نسبت به شوهرم بدبین کنه تو این مدتم یه دونه سلام واحوالپرسی درست با من نداشته خودشونم که دست تو جیبشون نکردن به خاطره پسرشو ن خیلی خسیسن !!!وحلا موضوع اصلی پدرشوهرم برگشته میگه حسود نباش توقعتو پایین بیار بریز وبپاش نکن یعنی من هنگ کردم گفتم چرا این حرفارو بهم زد زنگ زدم به مادرشوهرم گفت اگه توقعی هم داشته باشم از شوهرم دارم همم من از خودم بالاتر تو فامبلتون ندیدم که بخوام حسادت کنم پس منوباحرفاتون ناراحت نکنید من به شوهرم گفت ماجرارو گفت تو خودتو ناراحت نکن اومدم جوابشونو میدم تو مگه از اونا تاحالا چی خواستی که توقعت بالا بوده خلاصه حسابی ناراحت شد به نظرتون من باید چیکار کنم همیشه باحرفاشون ناراحتم میکنن رفتار شوهرم باید باهاشون چطوری باشه که حساب کار بیاد دستشون ؟دیگه منو اذیت نکن وقتی شوهرم ماموریته

  2. 2 کاربر از پست مفید sevil73 تشکرکرده اند .

    maedeh120 (سه شنبه 25 آذر 93), szd (چهارشنبه 26 آذر 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. کنترل پانل کاربریم؟؟؟؟؟
    توسط مادر در انجمن آموزش استفاه از تالار گفتگوی همدردی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: پنجشنبه 05 خرداد 90, 13:04
  2. * واقعاً نمي دونم چه كار بايد بكنم.؟؟؟؟؟!!! لطفاً‌ كمكم كنيد.
    توسط 1011 در انجمن عدم آمادگی برای ازدواج در ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: پنجشنبه 01 بهمن 88, 10:37
  3. +بچه ها من عاشق شدم ........ترا به خدا بگین چه کار کنم ؟؟؟؟؟////
    توسط دانا در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: جمعه 25 اردیبهشت 88, 10:59
  4. +فكر مي كنيد مي تونم بفهمم؟؟؟؟؟
    توسط maryam2007 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: پنجشنبه 26 دی 87, 19:15

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:09 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.