خانوم کیت کت
من نگتم بگن اون خانوم لوله هاش رو ببنده
گفتم شاید قبلا بسته باشه!!!!
ممنون میشم بیشتر توی جواب من دقت کنید که نصبت به حرفم برداشت بد نکنید
من براساس چیزی که از خانوم ها دیدم و توی جاهای مختلف خوندم حرفم رو میزنمشمایی که میگین خانوما نیازتونو درک نمیکنن چطور این حرفو میزنید...؟؟؟!!!!
سعیم رو هم میکنم توی نظراتی که مینویسم بگم که اینها نظر منه
والا منم همچین چیزهایی شنیدم منتهی تا اونجا که من میدونم نیاز خانوم ها خیلی کمتر برانگیخته میشه ولی وقتی که برانگیخته میشه خیلی وحشتناکه و همون نه برابری میششه که میگیدگر توی مقالات نخوندین که نیاز خانومها 9 برابر مردها هستش...؟؟!!!!
در ضمن خود من کاری به گذشته کسی که میخوام باهاش ازدواج کنم ندارم و احتمالا هم ازش بخوام که از گرشته اش برام اینچیز هاش رو نگه و از من هم خواد بگم
هرچند چون ترجییییییییح میدم کاری نکرده باشه
خودم هم همچین کاری تا الان نکردم(یکی از دلایلم هست)
فقط من چیزی که من در نظر دارم از طرفم بپرسم اینکه الان و در حال حاضر وابستگی حسی و عشقی به کسی نداشته باشه








علاقه مندی ها (Bookmarks)