سلام بر همه عزیزیان
من تازه وارد این سایت شدم و در مورد یک مسئله احتیاج به کمک شما عزیزان دارم
بعد از دنیا آمدن دخترم که فرزند اول ماست اخلاق شوهرم تعغییر کرده به دلیل اون که تحمل گریه و سای مشکلات مربوط به بچه رو نداره.
بهانه میگیره
چه کار کنم![]()
سلام بر همه عزیزیان
من تازه وارد این سایت شدم و در مورد یک مسئله احتیاج به کمک شما عزیزان دارم
بعد از دنیا آمدن دخترم که فرزند اول ماست اخلاق شوهرم تعغییر کرده به دلیل اون که تحمل گریه و سای مشکلات مربوط به بچه رو نداره.
بهانه میگیره
چه کار کنم![]()
ali -guilan (چهارشنبه 19 آذر 93), sevil73 (سه شنبه 18 آذر 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)