به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 5 , از مجموع 5

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 15 بهمن 95 [ 04:59]
    تاریخ عضویت
    1393-7-02
    نوشته ها
    11
    امتیاز
    2,026
    سطح
    27
    Points: 2,026, Level: 27
    Level completed: 18%, Points required for next Level: 124
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    22

    تشکرشده 13 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array

    برای بازگشت به رابطه پس از جدایی تا کی باید تلاش کنم ؟

    سلام بر همه. تو شرایطی هستم که نیاز به همفکری دارم. به نظرم این میتونه به بقیه کسائی که تو شرایط من هستن هم کمک کنه.


    من و همسرم تقریبا سه ماه هست که جدا شدیم. مدت زیادی بود که عقد کرده بودیم ولی شرایط ازدواج جور نشده بود. برناممون بود که تا بهار ازدواج کنیم. ما تقریبا یک سال باهم زندگی کردیم زیر یک سقف. جفتمون شاغل هستیم و مشکل مادی نداریم.
    من ٣١ سال و همسرم ٢٨ سال دارن.


    جدائیمون خیلی ساده بود. دلایلی که من از جدائیمون میدونم برای جدائی کافی نبوده. ولی همسرم گفتن که دیگه نمیتونن با من زندگی کنن, گفتند که دیگه نمیتونن منو به عنوان همراه زندگیشون قبول کنن. خیلیها هم باهاشون صحبت کردن ولی ایشون تصمیم خودشو گرفته بود. ظاهرا از خیلی وقت پیش داشت به جدائیمون فکر میکرد. ولی من نمیدونستم و هیچوقت فکر نمیکردم که بخاد جدا بشه.

    من به گذشته و رابطمون خیلی فکر کردم. الان میدونم که کجاها اشتباه کردم. خیلی هم تو همین انجمن همدردی مطلب خوندم. بنظرم میتونم رابطمونو درست کنم. ولی مهم این هست که ایشون اینو بدونن و قبول داشته باشن. ولی انگار دیر شده.

    به خاطر شرایط کاریمون هر روز همدیگه رو میبینیم. تلاش کردم ولی نمیتونم بهشون ثابت کنم که خیلی زود میتونیم رابطمونو درست کنیم. همینجوریش هم خیلیا حسرت رابطه ما رو میخوردن, همه متعجب شدن از جدائیمون.


    خلاصه, من تو این سه ماه خیلی تلاش کردم که تصمیمشو عوض کنم. ولی نشد. حالا سوال من این هست که تا کی باید تلاش کنم؟


    میدونم که این اصرار من سبب میشه ناراحت بشه. ولی من حاضر نیستم کوتاه بیام. بنظر من رابطه ما ارزش باز سازی داره. در واقع ما هیچوقت تلاش جدی نکردیم که رابطمونو بسازیم. چون من هیچوقت احساس نمیکردم که کار ممکنه به اینجا برسه. در واقع مشکلاتمون سطحی بود. البته ما مشکله ارتباطی داشتیم. همسرم خیلی وقتا دلیل ناراحتی شو به من نمیگفت.



    به نظر شما من تا کی تلاش کنم؟ که نه ایشون آزار ببینن و نه خودم.

  2. کاربر روبرو از پست مفید Confuseed تشکرکرده است .

    ali -guilan (یکشنبه 16 آذر 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ایا من از پس جدایی بر میام ؟
    توسط بادبادک در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 18 شهریور 96, 16:20
  2. راهنمایی در مورد ازدواج پس از طلاق در دوران عقد
    توسط dooo در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: سه شنبه 25 آبان 95, 16:21
  3. راهنمایی برای تمام کردن رابطه یک و نیم ساله پس از یک هفته قهر
    توسط .ارغوان در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: جمعه 04 اردیبهشت 94, 17:30
  4. تجربه من در کنار گذاشتن احساسات پس از جدایی
    توسط bahar_N در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: سه شنبه 07 شهریور 91, 11:25

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:47 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.