ممنون از راهکاراتون ولی صحبت شما واسه زمانی خوبه که من این خریدها رو نداشتم الان که خریدم و حسرت دارم و دیگه نمیشه به عقب برگرم جه کار کنم؟
تشکرشده 80 در 54 پست
ممنون از راهکاراتون ولی صحبت شما واسه زمانی خوبه که من این خریدها رو نداشتم الان که خریدم و حسرت دارم و دیگه نمیشه به عقب برگرم جه کار کنم؟
.saber. (جمعه 14 آذر 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)