دوستان با سلام شاید من رو بشناسید کلی پست گذاشتم از این که چیزی خریدیم و من بعد از مدتی پشیمان شدم از این که جنس چیزی که خریدیم خوب نیست یا چرا اونیکی رو نخریدیم و این چیزا و این سری با خرید مبل این حس اومده سراغم
تشکرشده 80 در 54 پست
دوستان با سلام شاید من رو بشناسید کلی پست گذاشتم از این که چیزی خریدیم و من بعد از مدتی پشیمان شدم از این که جنس چیزی که خریدیم خوب نیست یا چرا اونیکی رو نخریدیم و این چیزا و این سری با خرید مبل این حس اومده سراغم
Somebody20 (جمعه 14 آذر 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)