آقای پویا ... بنده حق رو در ابتدای کار به شما دادم ولی شما که از اول از دیدن بدن ایشون خوشت نیومد و احساس بدی بهت دست داد نباید کاری میکردی که خانمت دیگه راه برگشت نداشته باشه ... همسر شما الان با یه زنی که 10 ساله ازدواج کرده دیگه هیچ فرقی نداره و راه برگشتی براش باقی نمونده ... اگر همون ابتدا قبل از رابطه جنسی کامل عدم رضایتتون رو اعلام میکردین ایشون کمتر ضربه میخوردن ... حالا هم بنظرم بهتره پای انتخاب تون صبر کنید ... انشالا همه چی درست میشه ... باور کنید بعد ازدواج دیگه زوجین بدن هم رو نمیبینن ... اخلاق رو میبینن ... عشق رو میبینن ... گذشت طرف مقابل رو میبینن ... نجابت رو میبینن ... باورتون میشه که س.ک.س میشه آخرین چیزی که توی زندگی آرومشون بهش احتیاج دارن؟؟؟
توکلتون به خدا باشه برادر من ...








علاقه مندی ها (Bookmarks)