سلام دوستان. مشکل من کم حرفی هستش. من وقتی با نامزدم تنها هستم خیلی سکوت میکنم اصلا حرفی برای گفتن ندارم. اون همش میگه تو چرا هیچی نمیگی یکم برام حرف بزن . اما من واقعا نمیدونم چی باید بگم. لطفا راهنماییم کنید.
تشکرشده 24 در 10 پست
سلام دوستان. مشکل من کم حرفی هستش. من وقتی با نامزدم تنها هستم خیلی سکوت میکنم اصلا حرفی برای گفتن ندارم. اون همش میگه تو چرا هیچی نمیگی یکم برام حرف بزن . اما من واقعا نمیدونم چی باید بگم. لطفا راهنماییم کنید.
ali -guilan (پنجشنبه 13 آذر 93), reihane_b (پنجشنبه 13 آذر 93), sevil73 (سه شنبه 18 آذر 93), نیکیا (چهارشنبه 12 آذر 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)