به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 12

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 29 آذر 93 [ 19:00]
    تاریخ عضویت
    1393-6-06
    نوشته ها
    22
    امتیاز
    447
    سطح
    8
    Points: 447, Level: 8
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 3
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    30

    تشکرشده 18 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array

    برای فرار از بعضی مشکلات حل نشدنی، ازدواج کنم؟

    سلام.
    خیلی مطمئن نیستم درسته باز تاپیک باز کنم یا نه. یعنی مطمئن نیستم حالم رو بهتر میکنه یا بدتر.
    فقط خواهش میکنم افرادی که فقط قصدشون توهینه نظر ندن. دستشون درد نکنه. (توهین با انتقاد و تلنگر و این چیزا فرق داره، وگرنه نیومدم فقط تاییدیه بگیرم.)

    26 سالمه. خیلی مشکلات روانی دارم!!! افسردگی دارم (از حدود 13 سال پیش که مرتب هم بدتر میشه). مشکلات ظاهری زیادی هم دارم. قبلا با کسی رابطه داشتم. خانواده م باهام خوب نیستن (سر قضیه همین رابطه). تقریبا میشه گفت دوستی هم ندارم. یعنی 2، 3 نفر هستن که بعد از دوره لیسانس خیلی از هم دور شدیم و خیلی کم همو میبینیم یا حرف میزنیم.

    5 سال پیش برای ازدواج با آقایی آشنا شدم که بعد از چند بار ملاقات تصمیم گرفتم جواب رد بدم. خیلی منو دوست داره، در این حد که بعد از 5 سال همچنان پیگیر رابطه مونه! (خودم میدونم که این خودش نشونه یه مشکل روحیه) خیلی آدم باعرضه ایه. به نظر میاد خیلی هم مهربون باشه (کلا با همه مهربونه، نه فقط من).
    دلیل اصلی که جواب منفی بهشون دادم، ظاهرشون بود. البته راستش برای من قیافه (صورت) اصلا اصلا مهم نیست. ولی ایشون علاوه بر این که صورتشون به دلم ننشسته (که بازم میگم مهم نیست)، قد کوتاه و کلا اندام ریزی دارن.
    البته یه مشکل دیگه هم بود. این که... من بین حرفاشون و چیزایی که تعریف میکردن متوجه شدم به شدت احساسی و آنی تصمیم میگیرن. و این مسئله یه جورایی منو ترسوند. مثلا فکر میکردم اگه یه وقت از چیزی عصبانی شه ممکنه منو بزنه. شاید هم زیاده روی کرده باشم تو افکارم.

    حالا موضوع اینه که... اوضاعم خیلی داغونه. ازش بخوام بیاد خواستگاریم؟
    مطمئنم که تا بگم با کله میاد!

  2. 2 کاربر از پست مفید shekasteh تشکرکرده اند .

    ali -guilan (پنجشنبه 13 آذر 93), کیت کت (چهارشنبه 12 آذر 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. فحاشی، حمله و بی احترامیهای همسرم!
    توسط fgh در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 25
    آخرين نوشته: شنبه 17 مهر 95, 15:04
  2. افسردگی، عدم اعتماد به نفس،مشکل در هدف گذاری، ترس و افکار منفی
    توسط tanhaeii در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: یکشنبه 22 آذر 94, 20:47
  3. برطرف کردن افکار منفی، با تمرین های کاربردی آقای sci
    توسط میشل در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 24 آبان 92, 10:22
  4. پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: جمعه 13 مرداد 91, 19:56
  5. مشکل من با همسرم ( افسردگی، بی توجهی، جنسی ) بعد از رفتن به مشاور
    توسط نیلا در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 85
    آخرين نوشته: دوشنبه 05 اردیبهشت 90, 13:15

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:31 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.