میدونین الان چقد دخترا و پسرا آرزوشونه اگه ی دنیام سختی سر راهشون باشه فقط واسه هم باشن...آخه چرا قدر این لحظه های قشنگ زندگیتونو نمیدونین...حتما باید از دست بدین همو تا ارزشا معلوم شه واستون:(....
تروخدا قدر همدیگرو بدونین....قدر لحظه ها...قدر زندگی....








علاقه مندی ها (Bookmarks)