سلااااااااااام
من یه کشف خوشگل کردم
این مربع ها هست کنار اسممون، اینقدر جمله های خوشگل توش نوشته
امروز دیدم برای من این را نوشته
بعدش رفتم اسمایی که این دور و بر بود نگاه کردم
پر از پیامهای خوشگل بودش
هر کی بره ببینه خودش چی هست![]()
تشکرشده 14,732 در 3,979 پست
سلااااااااااام
من یه کشف خوشگل کردم
این مربع ها هست کنار اسممون، اینقدر جمله های خوشگل توش نوشته
امروز دیدم برای من این را نوشته
بعدش رفتم اسمایی که این دور و بر بود نگاه کردم
پر از پیامهای خوشگل بودش
هر کی بره ببینه خودش چی هست![]()
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
ویرایش توسط شیدا. : پنجشنبه 06 آذر 93 در ساعت 16:52
abi.bikaran (پنجشنبه 06 آذر 93), mobin31080 (پنجشنبه 06 آذر 93), paiize (شنبه 08 آذر 93), parsa1400 (پنجشنبه 06 آذر 93), salehe92 (پنجشنبه 06 آذر 93), terme00 (پنجشنبه 06 آذر 93), فرهنگ 27 (جمعه 07 آذر 93), گوش ماهی (پنجشنبه 06 آذر 93), آویژه (پنجشنبه 06 آذر 93), دختر بیخیال (جمعه 07 آذر 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)