زندگی موفق عزیز دلم واقعا ناراحت شدم :(
همیشه تو تاپیکام کمکم میکردین اما حالا من نمیدونم چی باید بگم
فقط میتونم بگم دست از تلاش بر ندار ... نبر عزیزم
انشاالله که زندگیت شیرین و سرشار از آرامش بشه
تشکرشده 1,855 در 418 پست
زندگی موفق عزیز دلم واقعا ناراحت شدم :(
همیشه تو تاپیکام کمکم میکردین اما حالا من نمیدونم چی باید بگم
فقط میتونم بگم دست از تلاش بر ندار ... نبر عزیزم
انشاالله که زندگیت شیرین و سرشار از آرامش بشه
ali -guilan (سه شنبه 04 آذر 93), khaleghezey (شنبه 08 آذر 93), paiize (سه شنبه 04 آذر 93), terme00 (سه شنبه 11 آذر 93), هم آوا (یکشنبه 09 آذر 93), zendegiye movafagh (شنبه 08 آذر 93), رزا (سه شنبه 04 آذر 93), سوده 82 (جمعه 21 آذر 93), شیدا. (سه شنبه 04 آذر 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)