به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 28

Threaded View

  1. #21
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 09 خرداد 96 [ 08:04]
    تاریخ عضویت
    1393-6-08
    نوشته ها
    80
    امتیاز
    3,423
    سطح
    36
    Points: 3,423, Level: 36
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    577

    تشکرشده 236 در 60 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام دوباره.
    حرفاتونو دوست داشتم. مرسی که درک میکنید شرایطمو. چند دفعه خوندم متنتونو. مواردی که گفتید هم به صورت نکته برای خودم نوشتم. آنیتا جان خیییییییلی کاره اینایی که گفتید!!!
    نمیتونم در آن واحد همه اینارو رعایت کنم. سخته. وقتی میخونمشون حس خوب دارم، اما وقتی نمیخونم یادم میره . نمیتونم تشخیص بدم کدوم یکی از کارا که گفتید خیلی اساسی تره و بقیه چیزارو در بر میگیره که از اون شروع کنم. مثلا یه کار جدید که گفتید، من تقریبا به همه چی فکر کردم یه دور، شاید حتی فضانوردی!!!

    رفتم با یکی از همکارام همونجور که گفتید گفتمو خندیدم هرچند اصلا حوصله اشو نداشتم، وقتی میخندیدم تو دلم گفتم "عجب آدم مسخره ایی هستی الهام، چرا دو رو بازی درمیاری، تو روی طرف میخندی بعد تو دلت نمیخوای اصلا باهاش حرف بزنی؟ مگه مجبوری؟؟!!!" بعد دیگه هیچی، اومدم سرجام نشستم.

    بعد با یکی دیگه از همکارام رفتم بیرون زیر بارون قدم زدم (آخه وقتی گفتید کلی حس خوبی بهم دست داد خواستم تستش کنم)، وقتی رفتیم بیرون هی سعی کردم حرفای خوب بزنم و بگم امروز عجب روز خوبیه و ... بعد دو دقیقه که گذشت گفت خیلی سرده برگردیم!!! من یه همچین آدمهای هیجان انگیزو باذوقی اطرافم دارم آنیتا جون مشکلم یکی دوتا نیست که.


    بعدشم اصولا با همه آدمها بهم خوش نمیگذره. من تا حالا دوست هم سن خودم نداشتم. چون فکر میکنم خیلی بچه گانه فکر یا رفتار میکنن. با خانومهای 30 به بالا خیلی راحتتر ارتباط برقرار میکنم، آقایونم که دیگه نگو، زیر 30 کلا کودک حسابشون میکنم، مگر اینکه خیلی طرز فکر خاصی داشته باشن و مشهود باشه که فهمیده هستن. متاسفانه اطرافمم پر هستن از آدمهایی که پخته نیستن. من نمیگم خودم خیلی پخته ام، نه، هرچند هرکسی منو میبینه میگه اصلا بهت نمیاد 25 سالت باشه خیلی رفتارت پخته تر نشون میده. راست یا دروغش پای خودشون.

    میدونم فهمیده بودن به سن آدمها نیستا ، عدد 30 رو کلی گفتم. بیشتر منظورم این بود که کم پیش میاد آدمی رو پیدا کنم که قبولش داشته باشمو همیشه باهاش اوکی باشم. همه آدمها یه موقعهایی یه طرز فکرها یا برخوردهایی دارن که ترجیح میدم زیاد باهاشون نگردم. حس میکنم وقت تلف کنیه بودن باهاشون.
    مثلا برخوردی که تو خیابون دارن، یهو ها ها ها میزنن زیر خنده، خوب دختر خوب زشته خانوم دندوناش پیدا بشه تو خیابون چه برسه به قهقهه ، والا!!! (انتظار دارم بدونن وقتی با من هستن چه جوری باید رفتار کنن،مثلا با فروشنده واسه تخفیف گپ نزنن، خوب زشته.)

    یا مثلا دارم با یکی دردودل میکنم یه نظراتی میده که... انگار کلا ...

    .بعضی ها هم که کلا حرفامو متوجه نمیشن. فقط نگاه میکنن و اصلا یه چیز دیگه جواب میدن!!!
    خوب پس من با کی خوش بگذرونم. اوناییم که خوبن، ازدواج کردن ،که کلا دوست ندارم مزاحم زندگیشون بشم و مراعات میکنم در ارتباطم باهاشون که زیاد وقتشونو نگیرم.
    ویرایش توسط elham.e : سه شنبه 04 آذر 93 در ساعت 16:38


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. با افسردگی و بی حوصله بودن همسرم جه کنم؟
    توسط سرمای درون در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: شنبه 30 مرداد 89, 01:34
  2. +بی حوصلگی در رابطه
    توسط Mehdii در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: دوشنبه 03 خرداد 89, 15:57
  3. * طنز وصلت ناجور *
    توسط m.mouod در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 31 تیر 88, 08:17
  4. اگه حوصله داشتين حرفاي من بي حوصله رو بخونين
    توسط sstanha در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: یکشنبه 04 اسفند 87, 00:43

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:49 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.