فاطمه جان سلام . شما چه مدته با این اقا در ارتباطید ؟ ارتباطتون در چه حده ؟ ایشون خواستگاری رسمی کردند ؟ خانواده تون هم شناخت کافی از ایشون دارند ؟ یا فقط به خاطر اختلاف سنی مخالفت میکنند ؟ میدونید چرا تا به حال ازدواج نکردند؟ اختلاف سنی به تنهایی نمیتونه موجب رد ایشون باشه اگر سایر معیارهای شما رو داشته باشه . با مینوش جام موافقم حتما با مشاور مشورت کن . خود من خواستگارهای با اختلاف سنی بیشتر از ده سال رو اصلا قبول نداشتم ولی یکی از دوستانم با اقایی 17 سال از خودش بزرگتر ازدواج کرد و خیلی هم زندگی موفق داره . چون همسرش مرد پاک و متعهدیه و از لحاظ مالی هم وضعش خوب بود به خاطر همین شرط سنی رو در نظر نگرفت و الان هم خیلی قدر زنش رو میدونه . البته این فقط یک مثاله و نمیشه به همه تعمیم داد . بستگی به شخصیت شما و خواستگارتون داره . هم اوای عزیز مشکلات بچه دارشدن در سن بالا بیشتر مربوط به سن بالای مادر هست نه پدر .








علاقه مندی ها (Bookmarks)