ممنون درسته شما راس ميگي ولي منم كسي رو سراغ ندارم كه بهش اعتماد كنم
حتي از اين كه يه هم زبون ندارم خيلي وقتا خود كشي به سرم ميزنه
مشكل من مشكليه كه به هيشكي نميتونم بگم
تشکرشده 33 در 9 پست
ممنون درسته شما راس ميگي ولي منم كسي رو سراغ ندارم كه بهش اعتماد كنم
حتي از اين كه يه هم زبون ندارم خيلي وقتا خود كشي به سرم ميزنه
مشكل من مشكليه كه به هيشكي نميتونم بگم
<<سوگند به روزگار که انسان همواره درخسارت و زیانست
مگر آنانکه ایمان آوردند وانجام دادند کارنیک
وصبرپیشه کردند و حق را جستند>>
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)