سلام دوستای گلم
حالتون خوبه؟ انشاالله که خوب و سلامت باشید
من حالم خوبه...
این چند روزی که نبودم یه مهمون عزیز و دوست داشتنی داشتم !!
این مهمونه مادربزرگ همسرم بودند...چند شب پیش شام تشریف آوردند منزل ما و با اصرار ما موندنی شدند...
بنده خدا ناتوانند چشماش کم سو شده و ناراحتی قلبی داره !!
خیلی مادربزرگ خوبیه منم خیلی دوستش دارم
تو این چند روز انقدر قربون صدقه م می رفت !!
چقدرم حرفاش شیرین بود از خاطرات گذشته ش می گفت با اینکه چند باری واسم تعریف کرده بود اما من حرفاشو ، لحن صحبت کردنشو دوست داشتم و به حرفاش گوش می دادم
همسرم حسودیش می شد و میگفت از وقتی ننه (مادر بزرگ شون ) اومده ما رو تحویل نمیگیری!!
چقدر این چند شب خوش گذشت !!
ننه همیشه دعام میکرد چقدرم دعاهاش دلچسب بود...
امشب پسرش (دایی همسرم )اومد دنبالش و با خودش برد خونه شون
بعد رفتنش خونه مون سوت و کور شده !!
همسرمم کلی ازم تشکر کرد و دعام کرد...
از اینکه تونستم از یه عزیزی پرستاری کنم حس خوبی دارم و خدا رو شاکرم که این سعادت نصیب من شد !!
- - - Updated - - -








علاقه مندی ها (Bookmarks)